משפט טראמפ: כוכבת הפורנו שקיבלה דמי שתיקה תעיד נגדו

סטורמי דניאלס צפויה לשמש כעדת התביעה במשפטו של הנשיא לשעבר • באתר החדשות "פוליטיקו" פורסמה פרשנות בה נכתב כי טראמפ עלול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח - בשל חוסר היכולת שלו להישאר בשקט

סטורמי דניאלס מגיעה למשפט טראמפ. צילום: איי.פי

יום מתוח בבית המשפט בניו יורק: כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס צפויה להעיד היום (שלישי) במשפטו המתוקשר של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ.

טראמפ שילם לדניאלס 130 אלף דולרים כדמי שתיקה, על מנת שלא תחשוף את היחסים ביניהם. היא משמשת עדה עבור התביעה במשפט פלילי של הנשיא בו הוא מואשם בהסתרת העברת הכסף באופן לא חוקי. 

מהתביעה נמסר כי עדותה של דניאלס לא צפויה לכלול היבטים מיניים של יחסיה עם טראמפ. בנוסף, התביעה בחרה להציג עדויות מספריו של טראמפ . לא ברור מה התביעה מבקשת במהלך זה. 

כלי תקשורת בארה"ב מדווחים כי טראמפ נמצא על סף הרשעה בביזיון בית המשפטף מהלך שעלול להביא אותו למאסר. אתר החדשות הפוליטי "פוליטיקו, פרסם כתבת פרשנות שמסבירה כי הנשיא לשעבר מסתכן בעונש מאסר בשל חוסר היכולת שלו "להישאר בשקט". פעילותו של טראמפ ברשתות החברתיות היא שהביאה אותו להפרת צו בית משפט ולקנסות קטנים של כמה אלפי דולרים, עד כה, ואפשרות להרשעה בביזיון בית הדין בעתיד. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר