תאטרון האבסורד של קולומביה: הפעילה דרשה שהאוניברסיטה תספק למפגינים מזון - הכתב לעג לה

ג'והאנה קינג-סלוצקי מתבצרת עם פעילי המחאה בבניין המילטון בקמפוס במנהטן • בראיון ביזארי לכלי התקשורת היא הזהירה שהסטודנטים עלולים למות מרעב ומהתייבשות

המשטרה מתחילה בפינוי המוחים באוניברסיטת קולומביה. צילום: איי.פי

פעילה בהשתלטות על קמפוס אוניברסיטת קולומביה בניו יורק עוררה סערת רשת כשקיימה הצהרה לכלי התקשורת במהלך ההתבצרות בקמפוס וקיבלה שיעור לחיים מכתב שנכח במקום.

הפעילה, ג'והאנה קינג-סלוצקי, דרשה שהאוניברסיטה תספק מזון לסטודנטים המתבצרים אך לאחר מכן טענה כי התכוונה רק לתלמידים שמשלמים עבור תוכנית הזנה בקמפוס. "נראה שאתם אומרים, 'אנחנו רוצים להשתלט על הבניין הזה ושאתם תביאו לנו אוכל'", ציין הכתב בפני קינג-סלוצקי, דוקטורנטית בקולומביה, שמציגה את עצמה כמומחים לנושאים פרוגרסיביים.

הפעילה השיבה כי היא בכלל התכוונה שהאוניברסיטה לא תמנע העברת מזון ושתייה למתבצרים. כשהכתב שאל אותה אם האוניברסיטה פעלה למנוע העברה שכזו, השיבה: "אנחנו רוצים התחייבות שהאוניברסיטה לא תמנע באופן אלים העברה כזו. אני מתכוונת... טוב, אני מניחה שזה תלוי בתחושת הקהילה ובמחויבות שיש לאוניברסיטה כלפי הסטודנטים שלה. אתה רוצה שסטודנטים ימותו מהתייבשות ורעב, אפילו שאתה לא מסכים איתם?", תהתה קינג-סלוצקי.

הפעילה לא הזדהתה בשמה, אך בדיקה שערכו גולשים ברשת חשפה כי מדובר בסטודנטית לדוקטורט במחלקה לאנגלית וספרות. קינג-סלוצקי כתבה כי עבודת הדוקטורט שלה עוסקת ב"פנטזיות של אנרגיה בלתי מוגבלת בדמיון והרומנים הטרנס-אטלנטיים בין השנים 1760 ו-1860 דרך עדשה מרקסיסטית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר