העיתונאי ברק רביד מקבל פרס מידי הנשיא ביידן. צילום: צילום מסך

חיבוק מהנשיא: העיתונאי הישראלי זכה בפרס יוקרתי

ברק רביד זכה בפרס אלדו בקמן לסיקור הבית הלבן במהלך ארוחת הערב לעיתונאים השנתית בוושינגטון • העיתונאי הישראלי עלה לבמה לקבל את ברכתו של הנשיא ביידן

העיתונאי הישראלי ברק רביד זכה בפרס "אלדו בקמן" היוקרתי לכתבים שהצטיינו בסיקור הבית הלבן וקיבל את ברכתו האישית של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. 

זכייתו של רביד הוכרזה במהלך ארוחת הערב לכתבים שמקיים הבית הלבן, אירוע שנתי שנחשב לפסגה של הסיקור הפוליטי בארצות הברית ומכונה בחיבה "נשף החנונים" על ידי התקשורת האמריקנית.  

רביד תועד כשהוא מקבל את ברכתו של הנשיא ביידן, לוחץ את ידו ומחליף בלחישה כמה מילים עם הנשיא. לאחר מכן השניים צולמו מתחבקים והנשיא הצחיק את הקהל שהראה שעל אף הלעג על גילו, הוא עדיין יודע לאיזה כיוון לפנות.

ברק רביד הוא עיתונאי הכותב עבור אתר החדשות וואלה וכן אתר החדשות "אקסיוס" האמריקני. הוא זכה להישגים רבים תוך עבודת סיקור בבית הלבן הן תחת ממשל טראמפ והן תחת ממשל ביידן. פרס "אלדו בקמן" מוענק מדי שנה על ידי הבית הלבן לעיתונאים שהצטיינו בסיקור הזירה הפוליטית בוושינגטון. הענקת הפרס החלה בשנת 1981 והוא קרוי על שמו של העיתונאי אלדו בקמן שהיה במשך שנים יו"ר ארגון כתבי הבית הלבן. הפרס נושא סכום זכיה של 2,500 דולרים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו