2.04 מיליארד דולר, בייבי: זוכה יחיד בהגרלת הלוטו הגדולה אי פעם בארה"ב

לאחר תקופה ארוכה של הגרלות ללא זוכה: השיא הקודם נשבר • המאושר/ת - אדם מקליפורניה, שזהותו לא ידועה • ומהם המספרים הזוכים?

הלוטו האמריקני, צילום: איי.אף.פי

שיא כל הזמנים בארה"ב נשבר: אדם אחד זכה ב-2.04 מיליארד דולר בהגרלת ה"פאוורבול". מדובר באדם מקליפורניה שזהותו אינה ברורה. ההודעה על זכייתו פורסמה לאחר דחייה של הרגע האחרון של 10 שעות בגלל "סיבות ביטחוניות", ונדחתה מיום שני ליום שלישי.

עכשיו תהיה לזוכה בעיה שכל אחד מאיתנו ירצה: אם לקבל את הסכום באופן חד פעמי של 997.6 מליון דולר (כלומר לאחר קיזוז מיסים), או לקבל את הכל ב-30 תשלומים כקצבה.

למי שחושב שאולי הכרטיס הזוכה עשוי להכות פעמיים, המספרים שבחר הם 10 ,33, 41,47, 56 והמספר הנוסף 10.

צילום: רויטרס

הסכום הענק נוצר בעקבות העבודה שלא היו זוכים במשך שלושה חודשים ברציפות, ולכן הזכיות למעשה הצטברו לזכייה אחת. הכרטיס המאושר נמכר בצפון-מזרח לוס אנג'לס, והוא בכך שבר את השיא הקודם של 1.586 מיליארד דולר, שאז חולק בין שלושה זוכים מאושרים. כמו כן, הפרס הנוכחי היה תחילה 1.9 מיליארד, אך שינויים מתמטיים הובילו לכך שהזוכה קיבל שדרוג בעוד יותר ממאה מיליון דולר.

הסיבה לדחייה בהכרזה על המספרים הזוכים מיום שני ליום שלישי הייתה שלא הגיעו כל הנתונים מהמוכרים השונים - דבר שהוא בניגוד לפרוטוקול שנועד למנוע זיופים. מדובר בהגרלה שבה משתתפות 48 מדינות בארה"ב, ולכן לפעמים יש עיכוב בהגעת הנתונים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר