גבר נשוי מגואנגדונג שוקל לתבוע בית מרקחת לאחר שלטענתו חשף בפני אשתו את הרומן שניהל, בעקבות תקלה בתשלום עבור גלולות למניעת היריון.
המקרה התרחש בסניף פינגגאנג של רשת Dashenlin בעיר יאנגג'יאנג בסין. הגבר ניסה לשלם באמצעות אפליקציה 15.8 יואן (כ-2.2 דולר) עבור גלולות, אך בשל תקלה במערכת התשלום העסקה לא הושלמה.
צוות בית המרקחת הבחין בכך רק לאחר שעזב את המקום, ושלח הודעה למספר הטלפון הרשום בכרטיס החברות שלו, שהיה למעשה של אשתו. כשפנתה האישה לברר על העסקה, העובדת אישרה שמדובר בגלולות למניעת היריון.
הגבר פרסם ברשת החברתית Weibo (הגרסה הסינית לטוויטר) צילום של הקבלה, תיעוד של שיחת הצ'אט בין אשתו לבין העובדת ודו"ח משטרתי מ-12 באוגוסט, בו טען כי בכוונתו להגיש תביעה בגין פגיעה בפרטיות.
לדבריו, "עכשיו אשתי יודעת הכול ושתי משפחות על סף התפרקות. האם בית המרקחת לא נושא באחריות?"
עורכי דין ציינו כי הסיכוי להצלחת תביעה כזו קלוש. עו"ד פו ג'יאן, מנהל משרד Henan Zejin, הסביר כי "הבגידה היא הסיבה המרכזית לקריסת המשפחה, והאחריות על כך מוטלת על הגבר. כדי להצליח בתביעה, עליו להוכיח קשר סיבתי ישיר בין פעולת בית המרקחת לבין פירוק הנישואים - וזה כמעט בלתי אפשרי".
מומחים הוסיפו כי הפנייה של בית המרקחת ללקוח נחשבת לגיטימית, ולא נועדה לחשוף מידע אישי. המקרה מצטרף לאירועים דומים בעבר.
בשנת 2018 גבר מלונג איילנד תבע את רשת CVS בטענה שחשפה בפני אשתו מידע על תרופות לאין-אונות שרכש, מה שהוביל להתפרקות נישואיו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו