נטפליקס הודיעה על פתיחת המתחמים הפיזיים הראשונים שלה – Netflix House – בארה"ב, שיאפשרו למעריצים לצאת מהמסך ולהיכנס לעולמות הסדרות והסרטים האהובים.
המתחם הראשון ייפתח ב־12 בנובמבר 2025 בפילדלפיה, בקניון King of Prussia, ואחריו יושק האתר השני ב־11 בדצמבר 2025 בדאלאס, ב־Galleria Texas. מיקום שלישי מתוכנן להיפתח בלאס וגאס בשנת 2027. כך על פי פרסום באתר וריאטי.
המתחמים החדשים יתפרשו על פני יותר מ-9,000 מטרים רבועים, ויכללו שילוב של חוויות אינטראקטיביות, מזון וקמעונאות. חלק מהפעילויות יהיו בחינם ואחרות בתשלום, עם כניסה לחוויות ייחודיות המבוססות על סדרות מוכרות כמו Wednesday, Squid Game, One Piece, Stranger Things, K-Pop Demon Hunters, Love Is Blind, Sakamoto Days וזיכיון A Knives Out Mystery.
באתר בפילדלפיה מבקרים יוכלו לשחק את דמויותיהם האהובות מתוך סדרות כמו Stranger Things, Squid Game ו-Rebel Moon, לצאת להרפתקה בהשראת One Piece, להשתתף במשחקי מציאות מדומה סוחפים או ליהנות מתיאטרון Tudum, שיציג הקרנות, ערבי טריוויה וסעודות בהשראת הפקות נטפליקס.
בנוסף, במקום יוקם מיני-גולף בן תשעה חורים עם תמות מתוך Bridgerton, Is It Cake?, Stranger Things, WWE ו-Squid Game, לצד אפשרות להצטלם עם דמויות כמו המלכה שרלוט.
במתחם דאלאס תוצג חוויית Stranger Things: Escape the Dark ו-Squid Game: Survive the Trials . המבקרים יוכלו ליהנות ממסעדת Netflix Bites, שתציע תפריט בהשראת ניסיונות קולינריים קודמים של החברה, לצד משחקי ארקייד בהשראת Sakamoto Days, Floor is Lava, Love Is Blind, Army of the Dead ו-Big Mouth.
“סוף סוף, מקום שבו סיפור נטפליקס שאינכם יכולים לשבוע ממנו הופך למשהו אמיתי שאפשר לשחק בו, לקנות בו ולטעום אותו. זהו הפנדום שמקבל חיים, שבו אפשר ממש לצעוד אל תוך העולמות שאתם צופים בהם כבר שנים,” אמרה מריאן לי, סמנכ"לית השיווק של נטפליקס, לאתר The Wrap.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו