מרתיח: עובדת ב-BBC כינתה יהודים כ״נאצים לבנים"

הפוסטים כללו שימוש חוזר בכינויי גנאי לאנשים לבנים המכונים "וירוס" ו"זן פולש" • עוד טענה כי משפחת רוטשילד "מימנה את קונספירציית השואה שלהם" • והוסיפה כי ישראל מנסה "לעקר באופן כפוי נשים שחורות ללא ידיעתן ​​או הסכמתן" • ברשת התקשורת מסרו בתגובה: "לא נגיב על אירועים הקשורים לעובדים בודדים"

משרדי ה-BBC. צילום: רויטרס

עובדת ברשת התקשורת הבריטית BBC פרסמה פוסטים ברשתות החברתיות בהם כינתה יהודים כ״פרזיטים״ ו״נאצים״, כך פורסם היום (שישי) לפנות בוקר (שעון ישראל) באתר הטלגרף הבריטי.

ראש הממשלה לשעבר בנט מתעמת עם מגישת ה-BBC (ארכיון)

דוואן קוואבה, מתאמת שידורים באחד מתחנות השידור של ה-BBC, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה תכנים בהם כינתה יהודים כ״נאצים לבנים המקיימים אפרטהייד״ אשר מימנו את ״קונספירציית השואה״.

הפוסטים של קוואבה כוללים שימוש חוזר בכינויי גנאי לאנשים לבנים המכונים "וירוס" ו"זן פולש". בפרסומים אחרים היא כינתה את בריטניה כמדינה "רצחנית" וטוענת שהאירופים הלבנים הם "טפילים".

רשת BBC, צילום: איי.פי

בדיווח עוד נטען כי קוואבה השתמשה בזהות בדויה תחת השם ״דאוון לאס קואבז-אלן״ לפרסום התכנים האנטישמיים אך תמונת הפרופיל שלה הייתה זהה לזו בעמוד המקורי שלה וכן בוצע אימות לזהות המשותפת בין שני הפרופילים על ידי כלי תקשורת חיצוני.

בפוסט אחד היא טענה שמשפחת רוטשילד "מימנה את קונספירציית השואה שלהם", ובאחד אחר כתבה כי ישראל מנסה "לעקר באופן כפוי נשים שחורות ללא ידיעתן ​​או הסכמתן".

ה-BBC אמר בתגובה לפרסומים כי "לא נגיב על אירועים הקשורים לעובדים בודדים. יש לנו מדיניות סדורה לטיפול במקרים כאלה. לא נגלה סובלנות כלפי אנטישמיות, איסלאמופוביה או כל צורה אחרת של שנאה, נתייחס לכל האשמות אלו ברצינות וננקוט בצעדים משמעתיים מתאימים בכל מקום שצריך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר