המסר של ישראל לארה"ב: אל תאריכו את המו"מ עם איראן
בסעודיה דיווחו כי ישראל דנה עם ארה"ב באופציות להסלמה, שכוללות מתקני אנרגיה באיראן • בוסף דווח כי נתניהו העביר מסר לממשל בוושינגטון כי כל הסכם שלא יכלול פירוק יעיל של תוכנית הגרעין האיראנית, לא יהיה מספיק
Your browser doesn’t support HTML5 audio
הערוץ הסעודי "אל-חדת'" דיווח ממקורותיו כי ישראל העבירה מסר לארה"ב שאין להאריך את המשא ומתן עם איראן על סיום המלחמה.
לפי המקורות, ישראל דנה עם ארה"ב באופציות להסלמה, שכוללות מתקני אנרגיה באיראן.
הגורמים הוסיפו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר מסר לממשל בוושינגטון כי כל הסכם עם טהרן, שלא יכלול פירוק יעיל של תוכנית הגרעין האיראנית, לא יהיה מספיק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
