דיווחים ברצועה: חמאס הוציא להורג ראש חמולה על "מגעים עם ישראל"

ברשתות החברתיות דווח כי אנשי ארגון הטרור עצרו והוציאו להורג את ראש חמולת דע'מש, אחת המשפחות החזקות בצפון הרצועה, לאחר שהאשימו אותו בסחר בסיוע וריגול

מחבלי עז א-דין אל-קסאם. . צילום: אי.אף.פי

חשבונות המזוהים עם ארגון הטרור חמאס דיווחו היום (חמישי) ברשתות החברתיות על הוצאה להורג של ראש חמולת דע'מש, בבית משפט לענייני משפחה בעיר עזה.

על פי הדיווחים, חמושי ארגון הטרור עצרו את המנהיג השבטי לאחר שלטענתם הורה ל אנשיו להשתלט בכוח הזרוע על הסיוע ההומניטרי ולמכור אותו לתושבים. בנוסף נטען כי חברי החמולה שיתפו פעולה עם ישראל.

בכלי התקשורת הרשמיים של חמאס הדבר לא דווח, ייתכן כי מחשש לפעולות נקם, אך הפרשה עוררה שיח נוקב ברשתות החברתיות. אם אכן הדיווחים נכונים, מדובר בפעולה נועזת של חמאס בצפון הרצועה ועדות נוספת לכך שארגון הטרור משקם את השליטה שלו בשטח, עם יציאת כוחות צה"ל.

חברי חמולת דע'מש נחשבו כמי שמזוהים עם ארגון פת"ח לפני ההפיכה שביצע חמאס ברצועה בשנת 2007. לטענת ארגון חמאס, קרוב למאה מבני המשפחה נהרגו בתקיפה של חיל האוויר על המתחם שלהם בתחילת מלחמת חרבות ברזל.

ההוצאה להורג מגיעה לאחר שבתחילת השבוע בחמאס הסלימו את האזהרותיהם כלפי ראשי המשפחות הגדולות ברצועת עזה כדי למנוע מהן להסכים להיות חלק ממנגנון השליטה שישראל חותרת להקים.

גורם ביטחוני המקורב לחמאס צוטט באתר "אלמג'ד", המזוהה עם ארגון הטרור, כמי שמזהיר כי כל סוג של שיתוף פעולה עם ישראל ייחשב לבגידה בעם הפלשתיני. כמו כן, ציין כי כל "המזימות הישראליות -אמריקניות" נועדו לכישלון, והוסיף שארגוני "ההתנגדות" נחושים לסכל אותן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר