דיווח: בכיר במשמרות המהפכה נחקר ושוחרר על ידי המוסד באיראן

ידוללה חדמתי הוא בכיר ב"מנגנון נורוזי", שמעביר אמל"ח לחיזבאללה דרך סוריה • בתיעוד שהגיע ל"איראן אינטרנשיונל" מודה חדמתי כי עבד עבור משמרות המהפכה, ואומר: "אני ממליץ לכל השותפים שלי לא לעשות את זה"

חדמתי, צילום: איראן אינטרנשיונל

ערוץ החדשות הבינלאומי "איראן אינטרנשיונל" חושף כי דמות נוספת נעצרה לכאורה על ידי המוסד לפני כמה חודשים ושוחררה לאחר מכן: ידוללה חדמתי, מספר 2 ב"מנגנון נורוזי", הגוף האחראי על העברת האמל"ח של משמרות המהפכה.

כזכור, לאחרונה דווח באיראן על מעצרה של רשת "פושעים מקומיים", שלטענת המשטר עבדו עבור ארגון הביון הישראלי. בתיעוד מחודש מרץ נראית דמות אלמונית לכאורה שנעצרה ושוחררה, ובאיראן סירבו לתת פרטים על אודותיו.

עם זאת, הרשת שמשודרת מלונדון בשפה הפרסית ובעלת קו אנטי-ממסדי מגלה הערב (חמישי) כי חדמתי אינו איש אלמוני ופשוט, כפי שניסו תחילה לרמוז באיראן, אלא כי מדובר בבכיר ב"מנגנון נורוזי", הגוף שאחראי על העברת האמל"ח לחיזבאללה דרך סוריה, ושקרוי על שם מפקדו, עלי עסקר נורוזי.

בסרטון חדש שהגיע לידי "איראן אינטרנשיונל", נראה חדמתי מודה כי עבד עבור משמרות המהפכה וכי הוא מתחרט על מעשיו. "לא הייתי צריך לעשות את זה, ואני ממליץ לכל השותפים שלי בעבודה לא לעשות את הדברים האלה", נשמע אומר.

ידוללה חדמתי מתוודה על מעורבותו במשמרות המהפכה // קרדיט: איראן אינטרנשיונל

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר