כדור גומי? ממה באמת נפצע מוחמד תמימי

אביו של הנער, אחיה של עהד תמימי, טען שחלק מגולגולתו הוסר בשל קליע שנורה לעברו • בצה"ל טוענים: הוא נפל מאופניים

למה נוסרה הגולגולת? // למה נוסרה הגולגולת?

בפוסט שפורסם ב-"אלמונסק", דף הפייסבוק של מתאם פעולות הממשלה בשטחים בערבית, חשף האלוף יואב (פולי) מרדכי, את האמת מאחורי פציעתו של הנער מוחמד אל-תמימי בגולגלתו, בחודש דצמבר האחרון.

"אביו של הנער, פדל אל-תמימי טען היום בכלי התקשורת, שבנו נפגע מכדור גומי בגולגולתו במהלך עימותים שפרצו בכפר נבי סאלח, ולכן נאלצו הרופאים לקטוע חלק מהגולגולת כדי להוציא את הקליע", ציין האלוף מרדכי. 

"הפלא ופלא, היום הודה הנער מוחמד אל-תמימי בכבודו ובעצמו בפני המשטרה ובפני אנשי מנהלת התיאום והקישור, שבדצמבר הוא נפצע בגולגולתו בעת שרכב על אופניו ונפגע כתוצאה מנפילה ופגיעה של כידון אופניו בראשו.

"תרבות השקר וההסתה הפלשתינית אינה פוסקת בקרב הצעירים ובקרב המבוגרים במשפחת תמימי", סיכם אלוף מרדכי. 

פרקליטת משפחת תמימי, עו"ד גבי לסקי: "מוחמד בן ה-15 נעצר ממיטתו באמצע הלילה למרות פציעת הראש הקשה שעבר כתוצאה מירי חיילי צה"ל זמן קצר לפני האירוע שבגינו בת דודתו, עהד תמימי נתונה עכשיו במעצר. על אף שהמשטרה הייתה מודעת למצבו הרפואי, ובכלל זה - שעליו לעבור ניתוח מסובך לשחזור גולגלתו בשבוע הבא, הוא נחקר ללא נוכחות הורה או מבוגר מטעמו.

"עכשיו, אלוף בצה"ל מנצל בציניות את החקירה ההזויה הזו שלא היתה צריכה להתרחש, ומפרסם שהנער הודה שנפצע בעת שרכב על אופניים. נשאלת השאלה איזו חקירה רשלנית, אומללה ומוזמנת היא חקירה שעל אף החומר הרפואי, גורמת לילד מפוחד להגיד שנפל מאופניים.

"שימוש זה על ידי אלוף בצה"ל ממחיש כמה רחוק מוכנות הרשויות ללכת כדי לפגוע במוחמד ובעהד תמימי, ואם לא היה ברור עד עכשיו, הרי שברור כעת כי לא ניתן לצפות שהמערכת הצבאית תשפוט את עהד משפט צדק ועל כן יש לשחררה לאלתר".

כדור הגומי שמציגה משפחת תמימי

תגובת משפחת תמימי: "נראה שהנסיון להכפיש את שמנו מעביר את ישראל על דעתה. מה שהתחיל עם נסיון מופרך לטעון שאנחנו כלל לא משפחה אמיתית,  עובר עכשיו להכחשת המציאות המתועדת. מחמד בן ה-15 נורה בכדור מצופה גומי אל מול עדי ראיה והכדור הוצא מראשו בניתוח. אלו עובדות. פולי מרדכי וממשלת ישראל הוכיחו היום רק דבר אחד - אין שפל אליו לא יגיעו בנסיון לפגוע במאבקנו הצודק לחירות ולסיום הכיבוש".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר