הזמר הישראלי גיל עופרים בדה טענות על אנטישמיות במלון בגרמניה?

עופרים, בנו של הזמר אבי עופרים ז"ל, טען בסרטון שזכה למיליוני צפיות כי לא קיבל חדר בעיר לייפציג כי נשא תליון עם מגן דוד • תיעוד חדש בשבועון מציג אותו כשהוא כלל לא נראה עם אותו תליון • פקיד הקבלה שהואשם ע"י הזמר הגיש נגדו תביעת דיבה

הזמר גיל עופרים, צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של גיל עופרים

אנטישמיות במלון? קרב גרסאות בפרשה שמסעירה את גרמניה: שבועיים חלפו מאז שהזמר גיל עופרים טען שנמנע ממנו לקבל חדר במלון ידוע מכיוון שנשא על צווארו שרשרת עם תליון מגן דוד. בסרטון שהעלה ברשת אינסטגרם טען עופרים (בנו של הזמר אבי עופרים ז"ל) בבכי שנדרש להסיר את התליון כדי לקבל חדר במלון בעיר לייפציג.

אולם השבועון הגרמני "בילד אם זונטאג" פרסם היום (ראשון) צילומי אבטחה מערב התקרית במלון השייך לרשת "מרידיאן", המטילים ספק גדול בגרסתו של עופרים.

האחרון נראה בתיעוד כשהוא נכנס למלון ושוהה בקבלה כשלא נראה על צווארו כל תליון שהוא. עוד דווח בשבועון כי בעקבות מידע שנאסף במהלך החקירה, אין ודאות גם במשטרה שגרסתו של הזמר משקפת את המציאות.

עופרים טען כזכור כי אולץ להמתין זמן רב עד לקבלת חדר, וכשראה שאורחים אחרים מקבלים חדר לפניו, ביקש לברר אצל פקיד הקבלה מדוע הוא אינו זוכה לטיפול. בשלב זה, לדברי עופרים, אמר לו אחד הנוכחים באולם הקבלה: "תסתיר את המגן דוד שלך", ופקיד הקבלה חזר על אותה אמירה.

לפי השבועון, עופרים טען בחקירתו במשטרה כי הוא כלל אינו זוכר אם נשא באותו ערב על צווארו שרשרת. יצוין כי בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות נראה עופרים כשהוא יושב על מדרגות הכניסה למלון ומציג את השרשרת עם המגן דוד. בתגובה לפרסום האחרון טען הזמר שאין זה חשוב אם הוא נשא שרשרת או לא.

הפוסט שעורר סערה

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gil Ofarim (@gilofarim)

"המשפט שנאמר (בעניין הסרת השרשרת; א.ב) נאמר מאחוריי, כלומר מישהו זיהה אותי", טען עופרים. "השרשרת אינה העניין, אלא מדובר בנושא גדול יותר - מאחר שלעיתים קרובות רואים אותי בטלוויזיה עם מגן דוד, העליבו אותי".

בסרטון בחשבון האינסטגרם של עופרים, שזכה כבר לכ-3.5 מיליון צפיות, אומר הזמר בן ה-39 באופן ברור שהוא חווה אפליה מאחר שנשא על צווארו שרשרת עם תליון מגן דוד. יממה לאחר הפרסום בתקשורת הגרמנית על אודות הפרשה, פקיד הקבלה, שאותו האשים עופרים באנטישמיות, הגיש נגד הזמר תלונה בגין הוצאת דיבה. עופרים התראיין בכלי תקשורת שונים בגרמניה לאחר מכן, והאשים את כל מי שנכח באולם הקבלה ולא הגיב על מה שאירע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר