לקראת אירועי "הלילה הלבן" שייערכו בתל אביב ביום חמישי הקרוב (25.6), יפעילו נת״ע ותבל את הקו האדום של הרכבת הקלה במתכונת מיוחדת של שירות רציף לאורך כל שעות הלילה.
במסגרת השירות המיוחד, הרכבת תפעל לאורך כל הלילה שבין חמישי לשישי ותאפשר לציבור להגיע בקלות למוקדי האירועים, המופעים והפעילויות שיתקיימו ברחבי העיר, ולשוב הביתה באמצעות תחבורה ציבורית זמינה, נוחה ובטוחה.
השירות בקו האדום יינתן לאורך כל הציר, מפתח תקווה ועד בת ים, ויחבר בין חמש הערים שלאורך תוואי הקו – פתח תקווה, בני ברק, רמת גן, תל אביב-יפו ובת ים.
הפעלת השירות הלילי נועדה לתת מענה לעשרות אלפי המבקרים הצפויים להשתתף באירועי הלילה הלבן, להקל על העומסים בדרכים ולעודד שימוש בתחבורה ציבורית כאמצעי ההגעה המועדף למרכזי הבילוי והתרבות.
בקו האדום מזמינים את הציבור ליהנות ממגוון אירועי הלילה הלבן ולבחור ברכבת הקלה כדרך הנוחה, המהירה והבטוחה להגיע אל מוקדי הפעילות ברחבי המטרופולין.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2021/01/27/08/מורידים.-נכנסים.-מתאהבים.-דף-כתבה-מובייל.png)