תקלה עולמית בממשק שירותי הענן של חברת אמזון, אשר נקרא AWS, הובילה היום (שני) לשיבושי ענק בשירות המוניות שלGett (גט טקסי).
מאחר ש-AWS מחזיקה בחלק ניכר משוק שירותי הענן שעליו נסמכים אתרים רבים ברחבי העולם, הדבר משפיע ישירות על השירותים הדיגיטליים שמציעות חברות ענק, ובהן אמזון - שהצהירה לאחרונה על התקלה.
בינתיים, נהגים ונוסעים רבים בארץ מדווחים כי אינם יכולים לתקשר ביניהם בצורה טלפונית, ניכר כי יש קושי בהזמנת נסיעות ובמקביל שירות הלקוחות חווה תקלות משמעותיות.
מטעם חברת שירותי המוניות ״גט טקסי״ אושר כי אכן מדובר בשיבושים מקיפים כתוצאה של אותה תקלה ב-AWS.
מטעם החברה לא נמסרה תגובה רשמית עד למועד פרסום הידיעה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו