לראות ולהתבייש: נהג אוטובוס צייץ תגובה אלימה בזמן הנהיגה - ותועד

כשקו 125 בין בת-ים לתל אביב מלא בנוסעים שמבקשים להגיע בשלום למחוז חפצם, נהג אוטובוס נתפס כשהוא מוציא את מכשיר הנייד מכיסו, נכנס לרשת החברתית ומצייץ תגובה בוטה ואלימה • בחברת דן הגיבו: "הנהג יתוחקר ע״י קצין הבטיחות של החברה ותתקבל החלטה בעניינו"

אוטובוס של חברת דן (לרכב המצולם אין קשר לכתבה). צילום: יהושע יוסף

במהלך נסיעה שגרתית בקו 125, בין הערים בת-ים לתל אביב, כשהאוטובוס מלא באנשים שמבקשים להגיע בשלום למחוז חפצם, תועד היום (שלישי) נהג אוטובוס של חברת דן כשהוא מוציא את מכשיר הנייד מכיסו, נכנס לרשת החברתית ומצייץ איחולי סרטן לאדם שככל הנראה כתב או הגיב משהו פוליטי בפלטפורמה, שלא לרוחו. 

לרוע מזלו של הנהג, נוסע שזיהה כי הנהג מסכן את הנוסעים ומתעסק בפלאפון שלו תוך כדי הנהיגה, תיעד את המתרחש. בתמונה שנלקחה, ניתן לראות את מסך הפלאפון של הנהג עם ההודעה הבוטה שכתב, שמנכיחה את הפילוג והשיח האלים שהולך ומקצין ברשתות החברתיות.

את התמונה שנתפסה בעדשת המצלמה, העלה הנוסע לרשת X (טוויטר), והיא הובילה למבול תגובות, רובן מביעות זעזוע ומבקרות את הנהג: "המנהלים שלך יודעים?", "עכשיו אני מבין למה הוא לא עצר לי בתחנה", ו-"עדיף שתתרכז בכביש", הן רק חלק מהתגובות בשרשור הארוך.

תגובת חברת דן: "דן מקפידה על אכיפה בכל הקשור לבטיחות נהיגה. הנהג יתוחקר ע״י קצין הבטיחות של החברה ותתקבל החלטה בעניינו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר