ח"כ לסקי ממרצ תמכה בתשלום למשפחות מחבלים – ועוררה סערה

מזכ"לית 'שלום עכשיו' לשעבר סיפרה כי היא דואגת לרווחתם הכלכלית של ילדי הטרוריסטים • בליכוד תקפו: "אם מישהו חיפש הוכחה נוספת לכך שהממשלה החלשה של בנט לא מסוגלת לנצח את הטרור, הוא קיבל אותה שוב היום" • אחרי המהומה שיצרה - חזרה בה

גבי לסקי. "עברה על טוהר המידות", צילום: אורן בן חקון

סערה התעוררה הבוקר (שישי) בעקבות ראיון שנתנה ח"כ גבי לסקי ממרצ בכאן ב'. במהלך הראיון הודתה כי היא תומכת בתשלום של אבו מאזן למשפחות המחבלים: ״צריך לדאוג שגם לאותם ילדים תהיה פרנסה. אני יודעת שלאנשים קשה לקבל את זה אבל זו האמת״, כך אמרה.

זירת הפיגוע בפאב האילקה בת"א, צילום: יוסי זליגר

אחרי הסערה שעוררה, פרסמה בטוויטר שלה: "האמירה שלי לא הייתה במקום ולא הצדיקה ולו לרגע את הטרור הנפשע ואני מתנצלת עליה. אני מגנה באופן חד משמעי את הפיגוע המזוויע אתמול. משתתפת בצערן של המשפחות ושולחת תנחומים למשפחות. אין פה ויכוח על בעד ונגד הטרור, כי אומרת באופן חד משמעי שיש להלחם כנגדו ויש לעשות הכל כדי להבטיח בטחון".

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריה של ח״כ לסקי: "שעות ספורות אחרי הפיגוע הנורא בתל אביב, חברת הקואליציה של בנט, ח״כ גבי לסקי, מביעה תמיכה בתשלומים של הרשות הפלסטינית למחבלים - כולל למחבל שרצח אמש שני ישראלים בתל אביב. אם מישהו חיפש הוכחה נוספת לכך שהממשלה החלשה של בנט לא מסוגלת לנצח את הטרור, הוא קיבל אותה שוב היום.

שר המשפטים גדעון סער גם הגיב: "דבריה של ח״כ לסקי חמורים, חסרי אחריות ומנוגדים לחלוטין לעמדת הממשלה. תגמול מחבלים ובני משפחותיהם ע״י הרשות הפלסטינית בשל מעשיהם הנפשעים מעודד טרור".

לסקי שימשה בעבר כמזכ"לית 'שלום עכשיו' והיא פעילה למען זכויות אדם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר