מאבטחים ערבים התעמתו עם ח"כ בן גביר - ששלף אקדח

התקרית החריגה התרחשה באירוע בגני התערוכה • אף אחד מהמעורבים לא עוכב לחקירה • יו"ר עוצמה יהודית הגיש תלונה: "הרגשתי מאויים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה, זה הרגיע אותם לזמן מה"

מאבטחים איימו לתקוף את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר - ששלף אקדח // צילום: עמאר אסאדי

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר התעמת אמש (שלישי) עם שני מאבטחים ערבים בכניסה להילולה השנתית של ישיבת כסא רחמים בראשות הרב מאיר מאזוז בגני התערוכה בתל אביב. 

בסרטון שעורר סערה גדולה, מתועדים שני המאבטחים כשהם מקללים ומאיימים על חבר הכנסת, ששלף לאחר מכן אקדח. 

לאחר המקרה שתועד, נמלטו שני המאבטחים מהמקום, אך המשטרה איתרה אותם במקום וגבתה מהם עדות פתוחה. גם ח"כ בן גביר ניגש לתחנת משטרת צפון תל אביב על מנת להגיש עדות. החקירה נמשכת. 

בתוך כך, מטעמו של בן גביר נמסר כי לאחר המקרה התקבלו עשרות איומים כלפי ח"כ בן גביר ברשתות החברתיות ובהודעות אישיות וכמו כן ניסיונות תקיפה שנחקרו במשטרה.

במקביל, תלונות רבות התקבלו מצד המשתתפים באירוע נגד חברת "האבטחה" בה מועסקים השניים.

ח"כ בן גביר מסר: "האירוע היה עלול להיגמר באסון, ראיתי מולי "מאבטחים" עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי. כל רגע עמדה לפרוץ מהם אלימות מסכנת חיים. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור".

בן גביר סיפר כי שלף את הנשק כי הרגיש בסכנת חיים: "הרגשתי מאויים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה,זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר