משה פייגלין חזר למפלגת הליכוד: "קול הרוב היהודי נגנב בבחירות האחרונות"

חבר הכנסת לשעבר ומי שעמד בראש מפלגת זהות, שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה-21, הכריז שהצטרף לליכוד פעם נוספת מתוך ההבנה "שהכלי הנכון לפעול מתוכו הוא תנועת הליכוד, המשקפת את המכנה המשותף הגדול ביותר של הציבור הלאומי-מסורתי"

משה פייגלין, צילום: אורן בן חקון

משה פייגלין, שעזב את הליכוד ב-2015 כדי להקים את מפלגת זהות - שהישגה הגדול ביותר היה בבחירות לכנסת ה-21, אז השיגה 2.74 אחוזים מהקולות ולא עברה את אחוז החסימה - הכריז היום (חמישי) שהוא התפקד פעם נוספת למלגת הליכוד.

בהודעה שיצאה מטעם פייגלין נכתב כי שיבתו למפלגת הליכוד נעשתה בעקבות המשבר הפוליטי, ומה שפיגלין מגדיר כ"הונאת הרוב המסורתי בבחירות האחרונות". עוד צוין כי המהלך נעשה מתוך הבנה שבעקבות המצב שנוצר ישנה חשיבות ל"איחוד כוחות במחנה הלאומי".

משה פייגלין ובנימין נתניהו, 2019,

"המשבר שבו נמצאת מדינת ישראל הולך ומעמיק בכל תחומי חיינו: בביטחון, בערים המעורבות, בחירות האדם והאזרח, במשילות וביציבות השלטונית", מסר פייגלין שהדגיש כי "המציאות 'צועקת' למנהיגות של תוכן, שתשיב לחיינו את יסוד האמונה והחירות. לכן, הגיע הזמן לחזור לפוליטיקה. לאחר התלבטות ארוכה ובחינה מעמיקה, הגעתי למסקנה שהכלי הנכון לפעול מתוכו הוא תנועת הליכוד, המשקפת את המכנה המשותף הגדול ביותר של הציבור הלאומי-מסורתי, כמו גם ההבנה שפיצול פוליטי במציאות השברירית המתמשכת מזיק לעניין".

"החלטתי שיש לאחד כוחות במחנה הלאומי, ועל כולנו לשוב ולהתייצב בסיפון הליכוד ולהמשיך עימו את המסע", אמר פייגלין, ואף הדגיש כי "אנו נעשה זאת בענווה ובאהבה גדולה, מתוך שיתוף פעולה עם הציבור המסורתי בליכוד על כל נציגיו, ועם הרוב היהודי שקולו נגנב במערכת הבחירות האחרונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר