על רקע הפסקת האש בלבנון והמשך נפילתם של חיילי צה"ל באזור החיץ, צפויות להתכנס הערב (שני) משפחות שכולות מפורום הגבורה לישיבת חירום במאהל הגבורה בירושלים. בתום הכינוס יקיימו בני המשפחות הצהרה לתקשורת, שבה יקראו לממשלה לנקוט צעדים שיבטיחו את ביטחונם של לוחמי צה"ל ואת ביטחון תושבי הצפון.
בפורום הגבורה מסרו כי מדובר במהלך ראשון מתוך שורת צעדים ציבוריים המתוכננים בתקופה הקרובה, במטרה להביא את דרישות המשפחות בפני מקבלי ההחלטות. לדבריהם, לאחר ההישגים שהושגו במערכה מול חיזבאללה, אין להסתפק בהסדרים זמניים, ויש לפעול להכרעה שתבטיח ביטחון ארוך טווח לתושבי הצפון ולכוחות הפועלים בשטח.
עוד צפויות המשפחות לקרוא לממשלה שלא להיכנע ללחצים בינלאומיים, ובהם הלחצים המופעלים מצד נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ולהימנע ממצב שבו, לטענתן, חיילי צה"ל ממשיכים לשלם בחייהם מבלי שניתן מענה מלא לאיומי הטרור במרחב. בפורום הדגישו כי ימשיכו במאבק הציבורי עד לקבלת החלטות שיבטיחו את ביטחון אזרחי ישראל ותושבי הצפון.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
