"נמשיך בשיתוף הפעולה": ליברמן ואיזנקוט נפגשו
המפלגות של השתיים פרסמו הודעה משותפת • "השיח יועמק" • גולן קרא ליו"ר ישר! לחבור לדמוקרטים או לבנט-לפיד: "קבל החלטה"
Your browser doesn’t support HTML5 audio
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נפגש אמש (רביעי) עם יו"ר ישר! גדי איזנקוט. כך נמסר מטעם שתי המפלגות בהודעה משותפת.
"במפגש הוחלט על המשך והעמקת השיח בין השניים. בסיום המפגש הנחו השניים את צוותיהם להעמיק את שיתופי הפעולה בין המפלגות על מנת להביא לניצחון קואליציית המשרתים והקמת ממשלה ציונית ממלכתית".
ההודעה פורסמה שעה קלה לאחרקריאתו של יו"ר הדמוקרטים יאיר גולןלאיזנקוט לחבור דווקא לבנט-לפיד או אליו.
>>בחירות 2026: כל הכתבות, הסקרים והעדכונים במתחם המיוחד של "היום"<<
"הצטרף לבנט ולפיד או לדמוקרטים, כדי לנצח לא יהיו עוד פיצולים בגוש. קבל החלטה". רונן מנליס, יועצו של איזנקוט השיב: "באמת היה חסר השבוע עוד מישהו שיסביר לנו מה נכון לעשות".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
