רה"מ לשעבר בנט: "זהו נגמר, ממשלת ישראל נשארה בלי כוח עמידה"
ראש הממשלה לשעבר ביקר את "שתיקת הממשלה" מול התבססות קטאר וטורקיה בעזה וגם אל מול התחמשות שכנותינו במטוסי F35 • "בקרוב נקים ממשלה לאומית בטחונית חזקה, משוחררת מאינטרסים זרים"
Your browser doesn’t support HTML5 audio
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פרסם הערב (ראשון) ציוץ שבו יצא בביקורת נגד הממשלה.
"זהו. נגמר. ממשלת ישראל נשארה בלי כוח עמידה. בלי היכולת לומר “לא.״ מול יוזמה להקמת מדינה פלסטינית - שתיקה. מול התבססות קטארית וטורקית בעזה - שתיקה", כתב בנט בהתייחסות לכוחות הבינלאומיים שדוחפים להקמת מדינה פלשתינית וכן אל מול הפיכת קטאר וטורקיה לדומיננטיות באזורינו.
עוד הוסיף בנט עם סיומת שרומזת לעתידו בבחירות הקרובות. "מול ההתחמשות ב-F35 סביבנו - שתיקה. אל מול שתיקת הכבשים בממשלה עומד עם של אריות. בקרוב נקים ממשלה לאומית בטחונית חזקה, משוחררת מאינטרסים זרים, שתפסיק את מפולת הוויתורים ותשיב לישראל את הגאווה ואת כוח העמידה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)