נתניהו נגד ברקת: "מחפש כותרות ומעודד את האויבים שלנו"

ראש הממשלה הגיב למתקפה של השר, שכינה אותו ואת גלנט "פחדנים" ו"שמאל בתחפושת של ימין" • בישיבת הממשלה, ליד השרים, אמר נתניהו: "דברים של מישהו שאינו יודע דבר"

נתניהו וברקת (ארכיון). צילום: חיים גולדברג/פלאש 90, יוסי זליגר

כבר לא שותק לו: ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (רביעי) בישיבת הממשלה את השר ניר ברקת, שכינה את רה"מ ושר הביטחון יואב גלנט "פחדנים, שמאל בתחפושת של ימין", והאשים כי ברקת מעודד את "האויבים רק כדי לקבל כותרות". את הדברים אמר כשברקת נוכח בישיבה.

"אנו פועלים כל הזמן כדי להחזיר את הביטחון לצפון, אמר נתניהו. חיסלנו מאות מחבלי חיזבאללה והיד עוד נטויה. אינני מפרט כאן את כל התוכניות שלנו ואינני מפרסם תאריכים כי אנחנו לא משתפים את האויב בעניינים מבצעיים. אני דוחה על הסף את ההתבטאויות של מי שלא יודע דבר ורק מעודד את אויבינו כדי לקבל כותרות שאין בינן לבין המציאות שום קשר".

כזכור, השבוע פורסם ב-N12 כי בפגישה עם תושבים דרוזים בצפון ברקת כינה את נתניהו וגלנט "פחדנים" וטען כי "נסראללה מריח את החולשה שלהם". הוא הוסיף: "הם שמאל שמחופש לימין".
בשבוע שעבר תקף ברקת את השניים שוב וטען כי הם "הביאו את ישראל לשפל ביטחוני חסר תקדים". את הדברים אמר בפגישה עם משפחות חטופים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר