תלונה במשטרה הוגשה נגד מזכ"ל מפלגת חד"ש על תמיכה בארגון טרור

ארגון לביא הגיש תלונה נגד אמג'ד שביטה לאחר שהאחרון הביע תמיכה במספר פוסטים מסיתים ברשתות החברתיות שהללו את טבח 7 באוקטובר • "התמיכה העקבית שלו בטרור חמורה עוד יותר בגין היותו איש ציבור מוכר"

תחנת משטרה (למצולמים אין קשר לכתבה). צילום: יהונתן שאול (אילוסטרציה)

ארגון לביא, הנאבק למען זכויות האזרח ומנהל תקין בישראל, הגיש היום (חמישי) תלונה במשטרה נגד מזכ"ל מפלגת חדש אמג'ד שביטה, בגין הבעת תמיכה בארגון טרור. בתלונת הארגון נכתב, בין היתר, כי "התמיכה העקבית בטרור ובמחבלים על ידי שביטה חמורה עוד יותר בגין היותו איש ציבור מוכר, אשר פרסומיו נצפים על ידי רבים ושיש לו כוח השפעה נרחב במפלגת חד"ש, מפלגה אשר ממנה מכהנים כיום ארבעה חברי כנסת בכנסת ישראל".

הפוסטים שהובילו לתמונה נגד אמג'ד שביטה, צילום: באדיבות ארגון לביא

על פי התלונה, אמג'ד הביע תמיכה בטרור מספר פעמים. על פי הפרסום של העיתונאי אבישי גרינצייג, שביטה סימן "לייק" לפוסט שמהלל את החמאס ולחימתם נגד ישראל. ברקע אותו הפוסט תמונה של ערבים חוגגים עם דגלי חמאס ודגלי הרשות הפלשתינית לצד הכיתוב "כולנו אסירי תודה לעזה". במלל של אותו הפוסט נכתב: "כל טיפת דם, לכל גוף מאובק, לכל פצוע לכל מי שאיבד את אהוביו ביתו וכספו, ולכל הנצורים שננטשו ולאבירינו השולפים את נשקם, אלה שמטפסים על הטנקים של האויב ושעומדים בראש מיטב בניה של האומה הזאת".

הפוסטים שהובילו לתמונה נגד אמג'ד שביטה, צילום: באדיבות ארגון לביא

יומיים לפני כן, שביטה שיתף סרטון בחשבון הטוויטר שלו מחגיגות השחרור של אחת המחבלות ששוחררה בעסקת השבויים, מלק סלמאן, שבין היתר הורשעה בניסיון רצח.

מארגון לביא נמסר: אנו מברכים על טיפולה של משטרת ישראל בתלונה, תמיכתו של מזכ"ל מפלגת חד"ש במחבלי החמאס אינה יכולה לעבור לסדר היום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר