יוצאי ויוצאות שב"כ נגד טלי גוטליב: "גלנט, החרפה הזו היא חברת סיעתך"

ההודעה יצאה בעקבות אמירתה של חברת הכנסת כי "השב״כ וצה״ל עובדים אצל המחבלים והאסירים הבטחוניים" • "יום יבוא וישראל השפויה תקיא מקרבה את כל מי שנתן ידו והיה חלק מהחלשת שומרי הסף", הוסיפו

זו היתה תחפושת ממש כיפית. ח"כ טלי גוטליב, הדבר האמיתי. צילום: אורן בן חקון

האמירה שממשיכה לעורר סערה: כ-800 יוצאי ויוצאת שב"כ יצאו היום (שבת) בהודעת גינוי נגד טלי גוטליב לאחר שטענה אתמול בחשבון הטוויטר שלה כי "השב״כ וצה״ל עובדים אצל המחבלים והאסירים הבטחוניים". 

אמירה עוררה סערה. ח"כ טלי גוטליב, צילום: גדעון מרקוביץ'

בהודעה מטעם קבוצת 'יוצאי ויוצאות שב"כ להגנת הדמוקרטיה' נכתב: "אנחנו 800 יוצאות ויוצאי שב"כ ,לא אנחנו ולא שאר רעינו נשות ואנשי השירות בעבר ובהווה ,עובדים אצל מחבלים.
אצל מי את עובדת טלי גוטליב ומי שריין אותך לרשימת הליכוד - אנחנו יודעים היטב"

"גלנט, החרפה הזו היא חברת סיעתך" הוסיפו. "בכל רגע שעובר ואתה עדיין חבר איתה באותה סיעה אתה נותן ידך להכתמת לוחמי ולוחמות השב"כ וצה"ל. או היא או אתה. דיכטר ,ממך כבר לא נותרו לנו ציפיות. יום יבוא וישראל השפויה תקיא מקרבה את כל מי שנתן ידו והיה חלק מהחלשת שומרי הסף".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט גינו את האמירה של גוטליב. 

מרה"מ נמסר: "אמירה מקוממת של חברת הכנסת גוטליב. צה״ל, השב״כ ושאר כוחות הביטחון עושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחון ישראל ולפגוע במחבלים. ואכן כוחות הביטחון הצליחו לחסל למעלה מ-160 ולעצור מעל ל-1500 מחבלים מתחילת השנה. רה״מ נתניהו קיים אתמול הערכת מצב יחד עם שר הביטחון גלנט וראשי מערכת הביטחון וכולם עובדים בקו אחיד למען ביטחון ישראל באחריות ובשיקול דעת".

שר הביטחון תקף בחריפות רבה עוד יותר וקרא לחברת הכנסת להתנצל בהקדם: "צה״ל ושב״כ הם כלי המגן המקנה חיים למדינת ישראל ולאזרחיה - האמירות החמורות הנשמעות מפי שרים וחברי כנסת כלפיהם כמוהן כרמיסת דגל המדינה. דוחה בשאט נפש את ההשתלחויות של פוליטיקאים חסרי אחריות כנגד גופי הביטחון וקורא להם להתנצל מיידית". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר