שרה נתניהו על המצור במספרה: "זה היה יכול להיגמר ברצח"

אשת ראש הממשלה הגיבה לראשונה לאירועים בתל אביב • "הגיע הזמן להפסיק את האנרכיה" • "אני מודה למפכ"ל ולשר בן גביר" • מובילי המחאה הגיבו לדבריה: "ראש ממשלה ששולח את אשתו לשקר לציבור הישראלי לא יכסה על העובדה שהוא מנסה לעשות הפיכה משטרית"

שרה נתניהו על רקע המהומות במספרה, צילום: יוסי זליגר, גדעון מרקוביץ'

"הגיע הזמן שראשי האופוזיציה יגנו את האלימות, האנרכיה וההסתה". כך כתבה הערב (חמישי) שרה נתניהו בתגובה למצור על המספרה בתל אביב שבו הייתה אמש.

"אני מבקשת להודות לכם מעומק הלב על התמיכה הרחבה ועל הודעות החיזוק הרבות שאני מקבלת ברשתות החברתיות וגם באופן אישי. אתם מחזיקים אותי מאוד", כתבה נתניהו בחשבון האינסטגרם שלה. "האירוע הנורא שקרה אתמול היה עלול להיגמר ברצח. הגיע הזמן להפסיק את האנרכיה. הגיע הזמן שראשי האופוזיציה יגנו את האלימות, האנרכיה וההסתה".

רגע החילוץ של שרה נתניהו מהמספרה // צילום: רם לירן | רגע החילוץ של שרה נתניהו מהמספרה // צילום: רם לירן

נתניהו הוסיפה: "אני מבקשת להודות לכוחות הביטחון, למשטרה, ליס״מ, מג״ב לשב״כ, לשר הביטחון לאומי בן גביר ולמפכ״ל קובי שבתאי על הדאגה האישית".

מובילי המחאה נגד ההפיכה המשטרית הגיבו לדבריה של שרה נתניהו: "אמש אושפזו 11 פצועים מאלימות בהוראת הטרוריסט בן גביר, 71 נעצרו ללא סיבה כפי שקבע בית המשפט - כל אלה ימים לאחר שנתניהו קרא להלום במפגינים באגרוף. ראש ממשלה שמסית נגד אזרחיו אינו ראוי, ולשלוח את אשתו לשקר לציבור הישראלי לא יכסה על העובדה שהוא מנסה לעשות הפיכה משטרית".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Sara Netanyahu (@sara.netanyahu)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר