ליברמן: "הטענה שהזמנתי חיסול ניצב היא מופרכת, אתבע דיבה"

שר האוצר הגיב לפוסט של יוסי כמיסה, פעיל לשעבר בישראל ביתנו, שטען כי ליברמן הציע לו 100 אלף דולר כדי לרצוח בכיר במשטרה • יו"ר ישראל ביתנו רמז שנתניהו עומד מאחורי הפרסום של כמיסה ותקף: "מהלך זדוני, מעולם הוא לא היה עוזרי כפי שטען" • כמיסה הגיב: "נחשוף את האמת בבית המשפט"

השר אביגדור ליברמן, צילום: אורן בן חקון

שר האוצר אביגדור ליברמן הגיב היום (חמישי) לפוסט של יוסי כמיסה, פעיל לשעבר בישראל ביתנו שטען שהיה עוזרו ואמר כי באותה תקופה ליברמן הציע לו 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה. יו"ר ישראל ביתנו הודיע כי יגיש תביעת דיבה נגד כמיסה. כמו כן, ליברמן רמז שראש האופוזיציה נתניהו קשור לפוסט שכתב כמיסה.

"מדובר בטענה מופרכת של אדם הזוי שמניעיו רחוקים שונות דור מלהיות תמימים וטהורים", כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו. "מדובר במהלך זדוני ומתוכנן כחלק מקמפיין נגדי ונגד מפלגת ישראל ביתנו".

ליברמן הבהיר בפוסט כי כמיסה מעולם לא היה העוזר או היועץ שלו, "אלא פעיל במפלגת ישראל ביתנו בימים שקודמים להקמתה ובימים הראשונים שלאחר הקמתה", טען שר האוצר. לדברי ליברמן, "מעולם האיש לא מונה לשום תפקיד באופן רשמי ובאופן בלתי רשמי, ומעולם לא שולמה לאיש משכורת מטעמי או מטעם המפלגה".

הפוסט המלא של אביגדור ליברמן:

שר האוצר ליברמן אמר שהשיחה האחרונה בינו לבין כמיסה התרחשה לפני כ-18-20 שנה. עוד הוא כתב: "בהיותו איש משטרה בעבר, השאלה הראשונה שעולה היא - מדוע עם קבלת הצעה מן הסוג הזה, כפי שהוא מצהיר, האיש לא הגיש תלונה במשטרה? הרי גם אי הגשת תלונה במקרה כזה היא עברה על החוק, מה שמביא את האיש עצמו לעבור כביכול על החוק. לפי טענתו, תלונה בנידון הוגשה על ידו רק לפני כחודש, כלומר באופן 'תמוה' רק אחרי פיזור הכנסת והיציאה למערכת הבחירות הנוכחית".

כל מי שקצת יתעמק או ישוחח עם האיש יבין שמדובר באדם מתוסכל ומתוסבך שאת כל התסכולים והאכזבות שלו הוא החליט לנתב לכיוון אביגדור ליברמן וזאת על מנת לזכות בתשומת לב ופרסום", סיכם אביגדור ליברמן. 

כאמור, ליברמן הגיב לדברים שיוסי כמיסה פרסם אתמול בחשבון הפייסבוק שלו. "אני פונה לגברתי היועצת המשפטית לממשלה, במשך חודש יושב מידע מודיעני בלהב על פוליטיקאי שהציע לרצוח ניצב במשטרה ובכל זאת שקט בגזרת היועמ"שית", כתב כמיסה. "השאלה למה?! פוליטיקה? אני מציע לך גברתי להזמין אותי ואת ליברמן לפוליגרף. נשאל שאלה אחת - האם ליברמן הציע לי 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה?". 

בתגובה לפוסט של ליברמן יוסי כמיסה צייץ בטוויטר: "מה יותר פשוט אדון ליברמן מאשר להגיע למשטרה לעשות פוליגרף ואז נדע מי משקר אתה או אני, פרשתי מהמשטרה לאחר שהצעת לי להיות מספר 8 ברשימה לכנסת. אשמח להיפגש איתך סוף סוף בבת משפט ושם נחשוף את אמת".

בתוך כך, ח"כ ד"ר שלמה קרעי, קרא ליועצת המשפטית לממשלה, להורות על פתיחה מיידית בחקירה כנגד השר ליברמן: "לא ייתכן כי פרסום מטריד כל כך כלפי איש רם דרג כזה בישראל, יעבור בשתיקה. אם יש דברים בגו, הרי שמדובר ברעידת אדמה של ממש, גם עבור אלו שאולי לא הופתעו משיטותיו של הפוליטיקאי הנ"ל, לאור עברו המפוקפק". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר