שמעון ריקלין הודיע: "יוצא להפסקה מעולם התקשורת"

איש התקשורת הודיע במפתיע בחשבון הטוויטר שלו כי הוא לוקח הפסקה מערוץ 20 ובכלל מעולם התקשורת: "לפעמים אדם צריך לבדוק אם הוא במקום הנכון" • ריקלין הגיש את התוכנית "ריקלין ושות'" בערוץ 20

שמעון ריקלין , צילום: משה שי

"לפעמים אדם צריך לצאת להפסקה ולהתבונן", כך כתב היום (רביעי) איש התקשורת, שמעון ריקלין, בחשבון הטוויטר שלו.

ריקלין, שמגיש תוכנית בערוץ 20, החליט לקחת פסק זמן ממקום עבודתו ובכלל מתחום התקשורת על מנת "לבדוק עם עצמי אם אני נמצא במקום הנכון, כי אני לא בטוח בזה", כך כתב באחת מהתגובות לציוץ.

בתחילת 2018 דורג על ידי גלובס במקום ה-22 ברשימת 50 העיתונאים המשפיעים בישראל לשנת 2017. ולקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת ב-2019, היה ריקלין מועמד לשריון במקום ה-28 ברשימת הליכוד, מקום שלבסוף ניתן לנציג הבית היהודי.

עוד כתב ריקלין בהכרזתו המפתיעה בטוויטר: "לפעמים אדם צריך לבדוק האם מה שהוא עושה מתאים לו ומהווה עשייה משמעותית עבורו, לכן אני יוצא לחופשה מהתוכנית שלי ובכלל מהתקשורת".

גם מהטוויטר מתכנן ריקלין להוריד הילוך: "גם פה אשתדל לצמצם נוכחות ולהתעסק בנושאים אחרים".

באוגוסט 2018 החל להגיש עם העיתונאי אראל סג"ל את התוכנית "ריקלין&סגל" בערוץ 20. לאחר פרישתו של סג"ל מהערוץ, הצטרף ינון מגל לתוכנית ושמה שונה ל-"ריקלין&מגל".

בשנת 2019 עבר שותפו לתוכנית ינון מגל להנחות את התוכנית "הפטריוטים" שחזרה לשידור, בעקבות זאת נשאר שמעון ריקלין במשבצת השידור להנחות את התוכנית עם מגישים מתחלפים, ולכן שמה נקרא מאז "ריקלין ושות".

מחוץ לעולם התקשורת, ריקלין יזם פרויקטים בתחום הנדל"ן, ובנוסף  הוא היה הבעלים של אולם השמחות "באר מרים" באזור התעשייה שער בנימין.

איש התקשורת חתם את הודעתו: "תודה לערוץ 20 על הכל ולכל הצופים היקרים שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר