תושב חדרה בן 34 נעצר בחשד לניסיון רצח בת זוגתו

על פי החשד, האירוע התרחש בעקבות מריבה בין בני הזוג • השניים פונו לבית החולים הלל יפה במצב בינוני, לאחר שנמצאו דקורים בדירתם

(ארכיון), צילום: דוברות המשטרה

תושה חדרה בן 34 נעצר היום (שישי) בחשד לניסיון רצח בת זוגתו. מוקדם יותר, בני הזוג נמצאו בדירתם בחדרה כשהם דקורים, והם פונו למרכז הרפואי הלל יפה בעיר במצב בינוני.

המשטרה קיבלה דיווח על המקרה, ופתחה בחקירה לנסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עלה כי מדובר באירוע אלימות בין בני הזוג. כעת, עם התקדמות החקירה, נעצר בן ה-34 בעקבות המקרה.

רצח בחיפה, פצוע קשה מדקירה בטייבה

חוסאם עותמאן בן ה-30 נורה אתמול (חמישי) בדרך אלנבי בחיפה. הוא פונה לבית החולים רמב"ם במצב אנוש תוך פעולות החייאה, ושם נקבע מותו. 

רכב עולה באש נמצא לא הרחק מזירת הרצח. נבדק חשד כי מדובר ברכב המילוט של הרוצחים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, וכוחות רבים הגיעו במקום.

הנרצח על רקע הזירה // צילום: מישל דוט קום,

שבח רוטנשטרייך, חובש בכיר בארגון איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום מצאתי גבר כבן 30 מחוסר הכרה וסובל מחבלות חודרות בגב ובגפיים. התחלתי מיידית בפעולות החייאה, כאשר בהמשך הצטרפו אליי פראמדיקים של מד"א".

בד בבד, גבר נדקר באותו הלילה אתמול בביתו בטייבה. הוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קשה. החשוד במעשה, קרוב משפחתו (35), נעצר והועבר לחקירה. כמו כן, המשטרה איתרה את הכלי שבאמצעותו בוצעה התקיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר