נבחרת הכדורגל של עובדי עיריית בת-ים רשמה הישג מרשים כשזכתה במקום הראשון בטורניר האירופי למקומות עבודה, שנערך בפראג, כנציגה היחידה מישראל בתחרות.
בטורניר השתתפו 16 קבוצות ממדינות שונות, בהן איטליה, הונגריה, גרמניה, פורטוגל, שוודיה ואנגליה. הקבוצה סיימה את שלב הבתים במקום הראשון, המשיכה לניצחונות ברבע הגמר, בחצי הגמר ובגמר, והשלימה טורניר מושלם עם שישה ניצחונות בשישה משחקים עד לזכייה בתואר האירופי.
ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "אני גאה בעובדי העירייה שהוכיחו שאפשר לייצג את בת-ים ואת ישראל בכבוד גם על מגרש הכדורגל. ההישג הזה הוא עדות לרוח הצוות ולמצוינות שמאפיינות את העובדים שלנו בכל תחום. כל הכבוד לשחקנים שהביאו את התואר האירופי הביתה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו