נתפס על חם: שליח וולט אכל את ההזמנה ושיקר שעשה תאונה | צפו

שי הזמין המבורגר וסלט עוף במשלוח – ואחרי שחיכו יותר מדי זמן ניסו לברר מה קורה • בוולט ענו בתגובה כי השליח עשה תאונה • שי יצא לברר אם הוא צריך סיוע וגילה את ההמבורגר שלו בפיו של השליח שהצליח להימלט • הפיצוי של וולט: 15 שקלים בקרדיט • מחברת וולט נמסר: "סיימנו את ההתקשרות עם השליח ונדאג לכך שהלקוח יהיה מרוצה מהחוויה הרעה שעבר"

השליח של וולט אוכל את ההזמנה. צילום: 27א

מי שמזמין אוכל במשלוח יודע שיכולים להיווצר עיכובים במשלוח מסיבות שונות. מקרה שקרה בחברת וולט, הצליח להדהים את המזמינים, לאחר שהשליח טען כי עבר תאונה ואלה גילו כי הוא אכל את המנות שהוזמנו.  

שליח וולט נמלט לאחר שאכל את האוכל שהוזמן// שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

שי סיפר לישראל היום: "ביצענו את ההזמנה ביום שבת לפני שבועיים. בוולט יש מפה וראינו שהשליח מתקרב לכיוון הבית שלנו, אך במרחק של כ-150 מטר, הוא נעצר בגינת ילדים כחמש דקות ולא זז משם. קיבלנו הודעה מוולט שהמשלוח נמסר.  פתחנו את הדלת והמשלוח לא היה ליד הדלת. יצרנו קשר עם וולט ונכתב לנו שהשליח עשה תאונה והחזירו לנו את הכסף".

שי חשש לשלומו של השליח ורצה לוודא שהוא בסדר: "אני רכבתי בעברי על אופנוע ואני יודע שיכולים להיות מקרים לא נעימים. ירדנו במטרה לעזור לשליח . ראינו אותו יושב על הקטנוע וזה היה נראה מרחוק שהוא אוכל את האוכל מההזמנה שלנו. דיווחתי לוולט על כך ונאמר לי שאני יכול לפנות אליו ולברר מולו. לא רציתי לפנות אליו ונמסר לי שהם יבררו".

ההזמנה של שי, צילום: 27א'

"ראינו שהוא הולך עם שקית כתומה, אמר שי. "למסעדה שהזמנו ממנה יש שקית כתומה, שקל לזהות אותה. הוא זרק את השקית לפח והאופנוע נסע כרגיל, הוא לא עבר תאונה. ממש כמו בלשים, בדקנו את הפח וראינו את השקית עם פרטי המשלוח שלנו. ליד הפח היו הרבה ירקות של המנה של החזה עוף. בגינה היה אבא ששיחק עם ילד בגינת משחקים. שאלנו אותו לגבי המקרה והוא אמר כי הוא ראה רוכב על קטנוע אשר נכנס לגינה, אכל אוכל ונסע. לא היתה תאונה ולא שום דבר".

האוכל נאכל על ידי השליח, צילום: 27א

לגבי הציפייה מוולט אמר "הייתי מצפה שהם יסיימו את ההתקשרות איתו, לי זה לא נאמר שזה קרה. בנוסף, הייתי מצפה שבאותו רגע הם יוציאו הזמנה חדשה. השעה היתה כבר 15:00 בצהריים והיינו ממש רעבים. התבטלה לנו ההזמנה ושם זה נגמר. כאמור החזירו לנו את הכסף עם תוספת פיצוי של 15 שקלים. בגדל אם הם היו שולחים לנו הזמנה חדשה, זה אולי היה מצחיק אותנו הסיפור הזה, אבל ההתנהלות הייתה לקויה. אני יודע שהשירות לקוחות שלהם התדרדר אבל לא ידעתי שזה עד כדי כך".

מוולט נמסר בתגובה: ״מדובר בהתנהגות חריגה שלא עומדת בסטנדרט שלנו ואינה מייצגת את הרוב המוחלט של הוולטרים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר