דואר ישראל החדש? האם ההפרטה עזרה לפתור את הסיבוכים הישנים?

המדינה השקיעה בדואר ישראל קרוב לחצי מיליארד שקלים, וביצעה הפרטה כדי לייעל את התהליכים הבירוקרטיים המסובכים ובפועל לא הרבה השתנה • החלטנו לבדוק מה באמת המצב כיום, והאם אפשר להיות אופטימיים? • צפו בסרטון

האם התפקוד של דואר ישראל טוב יותר, כמעט שנה לאחר תהליך ההפרטה?. צילום: ללא קרדיט

בנובמבר שנה שעברה מדינת ישראל מכרה את דואר ישראל בסכום של 461 מיליון שקל לקבוצת "מילגרם-הפניקס-ליימן שלייסל". המדינה רצתה להפוך את החברה ליעילה, תחרותית ורווחית יותר, ובעיקר להוריד מעצמה גוף שנתפס במשך שנים ככושל ויקר לתחזוקה. במשך עשורים דואר ישראל סבל מתדמית קשה: תורים ארוכים, עיכובים במסירות דואר וחבילות, ותחושה של שירות מיושן, אז יצאנו לבדוק, האם הדבר עדיין נכון?

פנינו לדואר ישראל דרך שני ערוצי תקשורת: גם דרך הטלפון אבל גם דרך הצ'טבוט שלהם בווטסאפ, וניסינו לקבוע תור. היום אי אפשר להגיע לסניפי הדואר ככה סתם לקבל שירות ויש לקבוע תור מראש, דבר שאמור להפוך את התורים בסניף לנוחים יותר, אבל האם דווקא זה מסרבל את המצב?

את הניסיון שלנו להשיג את הדואר ואת התשובות, תגלו בסרטון הוידאו שנמצא למעלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר