תקלה טכנית נרחבת פגעה היום (שלישי) בשירותי קופת החולים מכבי, כאשר האתר והאפליקציה של הקופה קרסו ומבוטחים נותרו ללא אפשרות לקבל שירות דיגיטלי. לאחר יותר מעשר שעות, האפליקציה חזרה לעבוד.
ממכבי שירותי בריאות נמסר: "שירותי מכבי, כולל האתר והאפליקציה חזרו לפעילות מלאה. אנו מתנצלים על השיבושים בשירות במהלך היום".
יותר מעשר שעות לאחר שהאתר והאפליקציה של מכבי קרסו, מבוטחי מכבי קיבלו הודעה שלא להגיע בשלב זה למכוני הרנטגן והמעבדות בשל התקלה. המבוטחים עודכנו עוד שניתן לרכוש תרופות בהצגת מרשם מודפס בלבד. בסניפי מכבי פארם ניתן להמשיך לרכוש תרופות במקרים דחופים.
למבוטחים נכתב "אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים להשיב את השירות לפעילות מלאה בהקדם האפשרי". התקלה שהשביתה את שירותי האונליין של הקופה שמבטחת כ-2.5 מיליון ישראלים החלו בשל תקלה אצל ספק התשתית - בזק בינלאומי. במכבי פועלים גם בשעה זו להשיב את הפעילות באפליקציה במלואה.
במוקדים הטלפוניים של מכבי מאשרים את קיומה של התקלה ומודיעים שהיא נמצאת בטיפול, ומה שידוע כרגע הוא שמקור התקלה הוא בתקלה של חברת בזק בינלאומי. התקלה מונעת ממבוטחי הקופה לקבוע תורים, לצפות בתוצאות בדיקות ולבצע פעולות נוספות במערכות הדיגיטליות של הקופה.
ממכבי שירותי בריאות נמסר: ״עקב תקלה טכנית בספק תשתית, חלה השפעה זמנית על פעילותן של חלק ממערכות השירות. התקלה מטופלת ע"י צוותי המקצוע והספקים הרלוונטיים. אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים להשיב את השירות לפעילות מלאה בהקדם האפשרי״.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו