"המטבח זה הסטארט־אפ, לא שלי, של כולנו. מקום שאתה יכול לשחק בו, להוציא ממנו משהו טעים שמקרב לבבות, ויש אותו לכל בית". לייזה פאנלים או בשמה האמיתי חגית ביליה, הגיעה לפודקאסט "החיים כסטארט אפ" של יניב ריבלין לדבר על המותג שלה, שהתחיל כבלוג אוכל בסתר, באתר "סלונה" שבעלה ייסד, מבלי שאפילו הוא ידע.
היום לייזה פאנלים הפכה למותג אהוב וחזק, שהיא מפעילה ברשתות החברתיות עם מאות אלפי עוקבים וטון ייחודי משל עצמה. על אף ההצלחה, היא מדגישה שלייזה פאנלים זה לא עסק, "אני לא לוקחת עובדים. זה לא עסק, זה שמורה", היא אומרת, "ככה זה כשאתה נותן את הלב. יש לב בכל לביבת בטטה".
בניית המותג שלה לא התרחשה ברגע, אלא הייתה מסע ארוך ואינטנסיבי, "להצליח בין לילה זה בעצם אומר עשר שנים של עבודה קשה. אנשים חושבים שלוקח שנה־שנתיים למצוא את הקול שלהם, זה יכול לקחת עשרים שנה".
"אין אצלי דבר כזה זה מוטיבציה לעשייה, זה הרגל", לייזה פאנלים חושפת בסוף השיחה את הגישה שלה לעשייה, ומדברת על איך יוצרים הרגלים שמניעים יזמות, בלי קשר למוטיבציה חיצונית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
