"בן גביר נהיה דרדל'ה - שכח איפה הימין": זה מי שעומד מאחורי הקמפיין שמגחיך את השר

"אנחנו מתרפסים בפני העולם, לא מגיעים להכרעה בעזה, ולא מצליחים לשחרר את החטופים- זה לא ימין!", אומרת דבורה גונן, אימו של דני גונן ז"ל אשר נרצח בשנת 2005 על ידי פלשתיני • גונן עומדת בראש ארגון "החזית האזרחית" אשר אנשיו טוענים כי "בן גביר אינו מקדם מדיניות ימין שלשמה הוא נבחר ובכך פוגע בבוחרי המחנה הלאומי"

"עוקפים את בן גביר מימין", קמפיין חוצות. צילום: החזית האזרחית

"בזמן שבן גביר מתעסק בפיטורי מפכ"ל משטרה": קמפיין חדש הושק הבוקר (רביעי) על גבי שלטי חוצות ענק אשר מגכיחים את השר איתמר בן גביר ומציגים אותו כגלגל ההצלה של נתניהו: "בן גביר נהיה דרדל'ה, יכול להיות ששכח איפה הימין, אנחנו מעניקים לו היום מצפן". בשלטי החוצות ניתן לראות את השר כברווז צהוב ובו כתוב: "ימין אבל פחות".

דבורה גונן, מנכ"לית החזית האזרחית ואמו של דני ז"ל אשר נרצח בפיגוע בדולב לפני 9 שנים אמרה כי: "השר בן גביר הוא ימין אבל פחות, הרבה פחות. לצערנו אנחנו רואים מה קורה בבתי הכלא- איך אלה שרצחו את ילדינו משתחררים כאילו עברו עברות צווארון לבן".

"ימין אבל פחות"., צילום: החזית האזרחית

שלטי החוצות הם יריית הפתיחה לקמפיין רחב שהחל הבוקר ע"י תנועת "החזית האזרחית" אשר הוקמה עם תחילת המלחמה, ועמדה במרכזן של אירועי מחאה רבים ובין היתר הפיקה את סדרת סרטוני 'אהלן וסהלן יא עזה' אשר אליהם נחשפו מאות מיליונים של צופים.

על פי אנשי "החזית האזרחית", השר בן גביר הוא איש ימין אבל ימין לייט אשר כל מטרת הישארתו בממשלה היא כדי להציל את נתניהו. בפועל, הוא לא מקדם מדיניות ימין שלשמה הוא נבחר ובכך פוגע בבוחרי המחנה הלאומי.

דבורה גונן בראש "החזית האזרחית", צילום: אורן בן חקון

"אנחנו מתרפסים בפני העולם, לא מגיעים להכרעה בעזה, ולא מצליחים לשחרר את החטופים- זה לא ימין! בכוונתנו להחריף את המאבק עד שהשר בן גביר יקדם מדיניות ימין אמיתית ויפסיק להתנהג כברווז צולע", אומרת דבורה.

דני גונן ז"ל. נרצח סמוך לישוב דולב // אורן בן חקון, צילום: באדיבות המשפחה

דני גונן נרצח ביוני 2015. גונן וחברו נתנאל חדד רחצו אז במעיין עין בובין שבין דולב לכפר הפלשתיני דיר איבזיע. השניים נסעו חזרה לכביש הראשי, כאשר לפתע סימן להם פלשתיני לעצור על ציר וביקש כנראה את עזרתם.

השניים עצרו את רכבם לידו ולאחר ששאל אותם אם "יש מים במעיין", ירה בהם מנשקו מטווח אפס ונמלט. חדד ניצל אך את גונן לא היה ניתן להציל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר