הטרקטורון שהתהפך בשטח. הגבר שנהרג נסע עליו עם שני ילדים שניצלו באורח נס. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בן 41 נהרג בהתהפכות טרקטורון בחדרה, עליו רכב עם שני ילדים

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו • "סיפרו לנו שהוא נסע בטרקטורון עם שני ילדים ובמהלך הרכיבה הוא התהפך ונלכד מתחת לטרקטורון והם חילצו אותו" • הילדים חולצו ללא פגע

טרגדיה ונס. גבר בן 41 שנסע על טרקטורון בשטח פתוח דרומית לשכונת הפארק בחדרה נהרג בהתהפכות הכלי בשטח. למרבה המזל, שני ילדים שנסעו עם הגבר על הטרקטורון בעת ההתהפכות ניצלו מהתאונה ויצאו ממנה ללא פגע וללא חבלות. 

זירת האירוע. הגבר התהפך ונלכד מתחת לטרקטורון. במד"א נאלצו לקבוע את מותו, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הדיווח הראשוני על האירוע התקבל בשעה 19:15 במוקד 101 של מד"א במרחב שרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לגבר טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו מחבלה רב מערכתית. 

יוסף נהרין, פארמדיק מיחידת האופנועים של מד"א, וחובש בכיר אדיב כבהה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הקרקע בשטח תוך שחבריו מבצעים בו פעולות החייאה בהנחיית מוקד 101 של מד"א. סיפרו לנו שהוא נסע בטרקטורון עם שני ילדים ובמהלך הרכיבה הוא התהפך ונלכד מתחת לטרקטורון והם חילצו אותו, המשכנו בהענקת טיפול רפואי וביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. באורח נס שני הילדים שהיו על הטרקטורון יצאו ללא חבלות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו