תלמידות אולפנה דתיות פגשו תל אביבים חילונים: ״קרה לנו דבר מדהים״

תלמידות אולפנת ״בהרן״ קיבלו משימה - להסתובב ברחובות תל אביב ולדבר עם תושבים. אחד מהם התרגש במיוחד וסיפר באינסטגרם שלו על המפגש: ״אין לי איך להסביר כמה זה ריגש אותי״.

תלמידות אולפנה דתיות פגשו תל אביבים חילונים. צילום: עדי עייש

רוני, תמר והלל, תלמידות אולפנת ״בהרן״ בגדרה, קיבלו משימה: להסתובב ברחבי תל אביב ולנהל שיח על המדינה עם תושבי העיר.

שלוש הבנות ניגשו אל עדי עייש ותומר רונן, תושבי תל אביב וחברים טובים. ״זה היה הדבר הכי מרגש ועוצמתי בעולם״, כתב עייש בחשבון האינסטגרם שלו, ותיאר כי בנות האולפנה הדתיות ״עמדו דקות ארוכות״, הקשיבו לעייש ולחברו והשמיעו גם הן את דעותיהן.

״המפגש איתן מילא אותנו בתקווה בימים שלהחזיק תקווה נהיה אתגר קשוח״, העיד עייש לאחר מכן. ״לא הפסקתי לחשוב על אותה מורה שיזמה את המשימה הזאת וכמה כוח יש לאדם אחד לפזר טוב בעולם״.

התכתבות בין עייש לבנות, צילום: צילום מסך

עייש, יוצר תוכן ואיש טלוויזיה, הרגיש צורך להודות למורה של התלמידות ופנה אליה בהודעת וואטסאפ: ״היי תמר, רציתי לשתף אותך שאתמול ניגשו אלינו ברחבת הבימה רוני תמר והלל, תלמידות אולפנה שלך שיצאו למשימה לנהל שיח על המדינה ברחבי העיר תל אביב. אין לי איך להסביר לך כמה זה ריגש אותי ובכמה תקווה מילאו אותי הבנות האלה והמשימה שקיבלו.

״אני לא יודע אם את אחראית למשימה הזאת שקיבלו אבל אתמול הבנתי כמה כוח יש לאדם אחד, מורה אחת שחשבה על המשימה הזאת והוציאה אותה לפועל״.

עייש הנרגש הוסיף: ״בזכות אנשים כאלה למדינה הזאת יש סיכוי ותקווה. תודה על זה. זו הייתה קרן אור חדה וברורה שהייתי מאוד צריך אתמול״.

המורה של התלמידות מאולפנת בהרן, תמר, סיפרה לעייש כי המילים שלו שימחו במיוחד את התלמידות ואת הצוות החינוכי: ״תודה רבה לך על ההודעה. ממש מחמם את הלב של כולנו פה באולפנה. גם הבנות חזרו אתמול מרוגשות מהמפגש אתך, ובשמחה גדולה על העם הזה, ועל המדינה הטובה שלנו״.

תמר סיפרה כי את המפגשים הללו יוזמת ומובילה הנהלת האולפנה במשך מספר שנים: ״תודה על האופטימיות, משמעותי מאוד בימים האלו. בתקווה לבשורות טובות, בשחרור החטופים, בשמירת חיילנו בכל מקום, ובאהבה בין כולנו״

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר