"אותר לפרסום": חברת פרסום במשחק מילים מזעזע

נשות פרסום החליטו לצאת ביוזמה שיווקית: אתר שמאגד תכנים מקצועיים ומודעות קראייטיב מעולם הפרסום • השימוש בצמד המילים הקשה בסמיכות לימי הזיכרון לא הסתיימה, וכאשר נכנסו הגולשים פנימה הם זכו לראות מנוע חיפוש מודעות קראייטיב בשם 'המטה לאיתור נהדרים"

אותר לפרסום. צילום: ללא קרדיט

נשות פרסום חרדיות החליטו לצאת ביוזמה שיווקית: אתר שמאגד תכנים מקצועיים ומודעות קראייטיב מעולם הפרסום. אלא שהשם שנבחר עבור כך היה בטעם רע מאד - "אותר לפרסום".  פאראפזה לצמד המילים המצמרר שקורע את מדינת ישראל 'הותר לפרסום'.

השימוש בצמד המילים הקשה בסמיכות לימי הזיכרון לא הסתיימה, וכאשר נכנסו הגולשים פנימה הם זכו לראות מנוע חיפוש מודעות קראייטיב טובות בשם 'המטה לאיתור נהדרים'. משחק מילים נוראי שמלווה את מדינת ישראל מאז השבעה באוקטובר.

"קבלו את הבשורה של עולם הפרסום: אוּתַּר לְפִרְסוּם", נכתב בדף הבית. "פלטפורמה חדשנית ראשונה מסוגה. כל הטובים, מכל הזמנים, במקום אחד. קריאייטיב-ניוזים תקופתיים, מנקרי עיניים. פיצ'רים מפתיעים, תגובות, דירוגים, ועוד".

מי שהזדעזעו ומחו על השימוש חסר הרגישות בקודש הקודשים של החברה הישראלית הן דווקא נשות עסקים ופרסום חרדיות, שהציפו את היזמות במיילים והודעות וואטספ כועסות.

"פשוט נורא לרכב על כאב תהומי של אחים שלנו, לא יאמן", נכתב באחת התגובות ובאחרת נכתב: "מנותקים נמאסתם", "מי עומד מאחוריי זה? אדם שעונה להגדרה יהודי??". בתגובות נזעמות נוספות נכתב: "אכן! לקחת מושגים כאלו זו חציית גבול!!!!" וגם "אוי וי, מה נסגר עם החוסר רגישות?"

בעקבות הסערה והכעס עליהן, הקפיאו היזמות את הדף ולא ניתן להיכנס אליו כעת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר