כפי שפורסם ב"ישראל היום": ישראל גנץ ימונה לראש מועצת יש"ע

לאחר שנרשם כמתמודד יחיד בבחירות לראשות, הוחלט על מינויו ליו"ר הארגון • לאחר ההחלטה אמר: "ניצבים בפנינו אתגרים ענקיים כדי לשמור על ליבה של מדינת ישראל"

ישראל גנץ. צילום: ליאת מנדל

כפי שפורסם ב"ישראל היום": ישראל גנץ, ראש מועצת בנימין, ימונה לראש מועצת יש"ע ויחליף את שלמה נאמן שהיה עד לא מזמן ראש מועצת גוש עציון. 

לאחר שעבר התכנסו ראשי המועצות ביהודה ושומרון לבחירת יו"ר חדש הוחלט על קיום בחירות לתפקיד. מאחר וגנץ היה המתמודד היחיד - נבחר להיות הראש. 

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ ומנכ"לית מועצת יש"ע שירה ליבמן בזירת הפיגוע (ארכיון) // מועצת בנימין

"אני מודה ליו"ר מועצת יש"ע היוצא, שלמה נאמן ולעמיתיי ראשי הרשויות על התמיכה והאמון", אמר גנץ. "בתקופה הזו ניצבת ההתיישבות ביהודה ושומרון בצומת דרמטי וגורלי שישפיע עליה ועל מדינת ישראל כולה. ניצבים בפנינו אתגרים ענקיים כדי לשמור על ליבה של מדינת ישראל. העמקת האחיזה שלנו באזור תבטיח את בטחונה וחיזוקה של המדינה".

ראש י"שע הקודם שלמה נאמן, צילום: דוברות מועצה איזורית גוש עציון

יו"ר מועצת יש"ע היוצא, שלמה נאמן אמר לאחר ההחלטה: "ישראל גנץ איש חזון ואיש עבודה גם יחד שמקדם סוגיות הקשורות למעמדה ולפיתוחה של ההתיישבות. הוא שותף ומוביל יחד עם חברינו ראשי הרשויות ביהודה ושומרון מהלכים אידיאולוגיים ובראשם המאבק על שטחים פתוחים. בטוחני שיוביל בהצלחה את המשך הפיתוח של ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר