משפחות חטופים לנתניהו: "דורשים פגישה דחופה איתך - כבר מחר"

לאור ההתקדמות במגעים לעסקה לשחרור חטופים, פנו המשפחות לראש הממשלה על מנת להשמיע את עמדתם "לגבי שימת החטופים בראש סדר העדיפויות" • בתוך כך מאות מפגינים עומדים בצומת קפלן בדרישה להגיע להחלטה

החסימה בבגין. צילום: נבט כהנא

משפחות חטופים שלחו היום (שלישי), מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאור השיח מות חמאס והתקדמות המגעים לעסקת חטופים. "דורשים לקבוע פגישה דחופה - וכדי להשמיע את עמדתנו הבלתי מתפרשת לגבי שימת החטופים בראש סדר העדיפויות". בתוך כך מאות בני אדם מפגינים מול הקריה וקוראים "הערב הוא ערב קריטי ללחץ מסיבי על ממשלת הדמים - עסקה או רפיח".

מפגינים בצומת קפלן,

"לפני כשבוע וחצי פנה מטה המשפחות אליך, ולכל חברי קבינט המלחמה, בבקשה לקיים פגישה לאחר חודשים רבים בהם לא נפגשנו", כתבו במכתב. "בקשתנו נותרה בעינה עומדת – ללא כל מענה או התייחסות רשמית מאף אחד מחברי הקבינט. הבוקר נוכחנו כי נפגשת עם מיעוט משפחות שיקיריהם עדיין חטופים בעזה. נוכח זאת והשיח העולה על עסקה מתגבשת, אנו דורשים לקבוע פגישה דחופה בהשתתפות נציגות רשמית של מטה המשפחות להחזרת החטופים".

"עסקה עכשיו", צילום: עמית מילר

המשפחות מבקשות את הפגישה על מנת להתעדכן במצב העסקה והלשמיע את קולם. "הפגישה חשובה לנו כדי לעבוד בשיתוף פעולה, לקבל עדכון על מצב העסקה, וכדי להשמיע את עמדתנו הבלתי מתפרשת לגבי שימת החטופים בראש סדר העדיפויות וקידום העסקה שנדיונה בימים אלו – ושיש ביכולתה להשיב את יקירינו החטופים כבר למעלה מ-200 ימים הביתה לשיקום ולקבורה! בעוד פחות משבועיים אנו אמורים לחגוג את חג העצמאות של המדינה, עצמאות של המדינה, תקומתה, והאמונה של האזרחים בה - תלויים כולם בהחלטתך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר