במהלך רכיבת שטח בעוטף: גנץ שבר את כף רגלו - ועבר ניתוח בקרסול

השר וחבר קבינט המלחמה נפצע במהלך רכיבה על אופני שטח סמוך לקיבוץ יד מרדכי • הוא ישאר בבית החולים במהלך הלילה וצפוי להשתחרר מחר

השר גנץ . צילום: אורן בן חקון

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, נפצע הבוקר (שני) ברגלו, במהלך רכיבה על אופני שטח סמוך לקיבוץ יד מרדכי. מטעמו של גנץ נמסר כי בבדיקה רפואית התברר שהוא סובל משבר בכף הרגל.

בני גנץ: "כל מי שלקח חלק בנהגה, לא יכול להסיר מעצמו אחריות - גם אני" (ארכיון)

בהמשך, לאחר בדיקות שנערכו בבית החולים תל השומר, הוחלט לבצע ניתוח בקרסול של השר גנץ. הניתוח בוצע במהלך שעות אחר הצהריים, ועבר בהצלחה. השר גנץ יישאר הלילה בבית החולים, וצפוי להשתחרר מחר לביתו.

בסביבתו אמרו הערב כי גנץ ממשיך לקבל עדכונים ביטחוניים על ההתפתחויות המבצעיות, ובנושא מתווה השבת החטופים.

ממפלגתו נמסר: "יו"ר המחנה הממלכתי, השר גנץ נפצע ברגלו הבוקר במהלך רכיבת שטח סמוך לקיבוץ יד מרדכי. לאחר בדיקה רפואית, נמצא כי הוא סובל משבר בכף הרגל. הוא עובר כעת בדיקות נוספות בביה"ח תל השומר, בסיומן צפוי להיות משוחרר לביתו".

שילוט ליד יישובי העוטף, צילום: רויטרס

לפני כשלושה חודשים, השר גנץ הודיע על כך שיעבור לקיבוץ שבעוטף. "לפני סיום, אני מבקש לפנות לתושבי הנגב המערבי ומנהיגיהם הראויים. צה"ל פרוס כדי להגן עליכם במרחב הגבול, נאפשר לכל תושב וקהילה לבחור מתי לחזור, בהתאם להנחיות משרד הביטחון שאני עומד מאחוריהן כמו כל הדרג המדיני".

"אנחנו נושאים באחריות. באופן אישי, החלטתי להעביר את מקום מגוריי ליד מרדכי. המעבר יקרה בשבועות הקרובים. אני בטוח – שהשכנים יהיו רבים וטובים. ושמהטרגדיה הקשה – נתחזק ונצמח ביחד".

ביום שישי האחרון גם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, נפצע באורח בינוני- קל בתאונת דרכים בסמוך לזירת הפיגוע שהתרחש ברמלה, כאשר ככל הנראה הרכב עבר באור אדום והשר עצמו לא היה חגור. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר