"חבר" נכנסת לשוק הבין-לאומי: הנחות לאטרקציות ברחבי העולם

מועדון הצרכנות "חבר" השיק אתר חדש "חבר TOUR" • עמיתי המועדון יקבלו הטבות והנחות לרכישת כרטיסים מקוריים לאטרקציות ועוד

פארק דיסנילנד בצרפת, ב-2012. צילום: איי.אף.פי.

מועדון הצרכנות "חבר" השיק אתר חדש "חבר TOUR", שמעניק לעמיתי המועדון הטבות והנחות לרכישת כרטיסים מקוריים לאטרקציות, אתרי תיירות, מוצרי קניות, מזון ובילויים ביותר מ-100 יעדים בעולם.

"חבר" TOUR הוא ממשק חדש שנוצר בשיתוף פעולה עם חברת finitiFun, שתהיה אחראית לתוכן האתר, שכאמור יאפשר לעמיתים לרכוש כרטיסים אמינים ומקוריים בהנחה למופעים, מסעדות, אירועי ספורט וכו' ביותר מ-100 יעדים בעולם, בחלוקה לפי מדינות.

לפי הודעת חבר, עמיתי המועדון ליהנות מ-15% הנחה קבועה על אלפי אטרקציות בהן דיסנילנד, דיסניוורלד, יוניברסל סטודיו, מוזיאונים בולטים, תצפיות, סיורים ועוד. לעמיתי המועדון תינתן הנחה קבועה של 10% על כל שוברי האופנה, כולל למגוון מותגים שאין בארץ והם אהובים על ישראלים כמו פריימרק וספורה, לצד מותגים נוספים. ועוד הנחה של 10% על מותגי מזון מהיר ובתי קפה מוכרים.

בממשק יוצעו גם כרטיסים למשחקי ואירועי ספורט כמו הליגה האנגלית, ליגת האלופות, יורו 2024, טניס, פורמולה 1 ועוד. בהמשך יוכלו עמיתי המועדון לרכוש גם כרטיסים להופעות חיות של האומנים הגדולים בעולם.

"בחצי השנה שחלפה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, רבים מעמיתינו, משרתי הקבע ואנשי כוחות הביטחון, נדרשו לפעילות מאומצת, חלקם רחוק מהבית", מציין חן ישראל, משנה למנכ"ל מועדון "חבר". "בני משפחותיהם היו מי שתמכו בהם מהעורף, לצד המורכבות בהתמודדות האישית עם המצב. בתקופה האחרונה זיהינו עלייה בצורך של עמיתינו ובני משפחותיהם בחופשות קצרות להתאווררות בחו"ל. לכן יצרנו עבורם את 'חבר' TOUR – אתר ייעודי, קל ופשוט בעברית להזמנת כרטיסים מקוריים בהנחה לבילויים, לקניות ולאטרקציות בחו"ל. האתר יאפשר לעמיתינו למצוא היצע אטרקטיבי ורחב של הטבות והנחות גם מעבר לים, לרכוש באופן אמין, לשריין מקום מראש ולחסוך זמן רב וכסף בזמן החופשה".

"אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה של מועדון 'חבר' וחברת finitiFun", אמר תומר זוסמן, מנכ"ל שותף בחברה. "בעיקר בתקופה הזו אנחנו גאים להיות חלק מפרויקט אשר מאפשר למשרתי הקבע, לאנשי כוחות הביטחון ולמשפחותיהם לצאת קצת מהשגרה המורכבת. חברת finitiFun מתמחה בהנגשת עולמות התוכן של תרבות, פנאי, ספורט ועוד בלמעלה מ-100 יעדים בעולם, עם מאות אלפי אטרקציות, מופעים, משחקי ספורט, שוברי קנייה, שוברי מזון ותחבורה – והכול בשפה העברית. החברה מספקת את השירות גם לחברות מובילות באסיה, באירופה ובארה"ב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר