במטה משפחות החטופים טוענים: גורמי מודיעין אישרו את מהימנות הידיעה כי סינוואר יצא מהמנהרה

מהמטה נמסר: "תמונת סינוואר ברחובות עזה בזמן שהחטופים נמקים במרתפים - כישלון ישראלי" • מוקדם יותר גורם בחמאס טען כי מנהיג ארגון הטרור נפגש עם כמה מחבלים בשטח • "הוא בחן אזורים שבהם היו עימותים עם צה"ל"

משפחות החטופים במחאה למען שחרור יקיריהם. צילום: אי.אף.פי

בכיר בחמאס אמר מוקדם יותר היום (רביעי) לעיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד" כי מנהיג ארגון הטרור בעזה, יחיא סינוואר, יצא מהמנהרות וסייר לאחרונה באזורי הקרבות ברצועה ופגש כמה מאנשי הארגון מעל האדמה.

"נתניהו הפקיר, נתניהו לא מחזיר": משפחות החטופים חוסמות את מרכז ת"א

"הוא פגש את לוחמי הארגון בשטח, באזורים שבהם היו קרבות עם צה"ל". אמר בכיר ארגון הטרור. "סינוואר עדכן את הנהגת התנועה בחו"ל על מצב ההתנגדות ברצועה, ואישר מהשטח את עוצמתה של עמדת ההתנגדות ויכולתה להתעמת עם צה"ל".

מטעם מטה המשפחות נמסר: "הידיעה על יציאתו של סינואר לרחובות עזה, נבדקו כמהימנות על ידי גורמי מודיעין. יציאתו מעומק המנהרות, שם עדין נמצאים החטופים, היא תמונת הכישלון הישראלית, בין אם צולמה או לא".

נפגש באופן ישיר עם הבכיר המצרי, סינוואר, צילום: איי.אף.פי.

עוד התייחס הבכיר לשיחות שהתקיימו בנוגע לעסקת חטופים, ואמר לעיתון הקטארי כי "לא ניתן לקבוע במדויק את מספר החטופים שעדיין בחיים, אבל מה שבטוח זה שיש יותר ממה שטוענים בישראל".

לדבריו, "חמאס מחזיק ביותר מ-30 חיילים שנחטפו ב-7 באוקטובר, והם מוחזקים במקומות מאובטחים מאוד ומרוחקים מידי ישראל. הדרך היחידה לשחרר אותם היא באמצעות משא ומתן רציני - ולאחריו התחייבות מלאה להפסקת אש ושיקום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר