קורע לב: דור הציע נישואין עם טבעת שקיבל מיהלומן שבנו נרצח במסיבת נובה

אלון מסיקה צייץ ברשתות שיעניק טבעת במתנה לחייל הראשון שמציע נישואין ויוצר עמו קשר כזיכרון לבנו אדיר ז"ל • משפחתו של דור ראתה את הציוץ וקיבלה ממסיקה את הטבעת • דור הספיק להציע איתה נישואין לחברתו שיר אך מת מפצעיו בבית החולים בנהריה

דור זימל מציע נישואין לחברתו שיר עם הטבעת שקיבל מאלון מסיקה. צילום: רשתות חברתיות

מותו של דור זימל היום (ראשון) מגלה סיפור מרגש: במהלך נובמבר האחרון הוא יצא מהמילואים והתכוון להציע נישואין לחברתו שיר. אמרו לו בדרך שיש פוסט בפייסבוק של משפחת מסיקה מאבן יהודה, שהבן שלהם אדיר נרצח בשבעה לאוקטובר במסיבת הנובה. ההורים של אדיר בדיוק קמו משבעה והאבא, שעובד בבורסה ליהלומים, פרסם שהחייל הראשון שרוצה להציע נישואים יתנו לו טבעת אירוסים על חשבונם.

אלון מסיקה, אביו של אדיר שנרצח בטבח המסיבה בנובה, צילום: רשתות חברתיות

המשפח של דור ראתה את הציוץ הזה של אסף מסיקה ופנתה אליו. "הלכנו לאסוף את דור מנהריה וסיפרנו איזה סיפור לשיר. עד שהגענו לאבן יהודה כבר הייתה טבעת והייתה הפקה. עשו להם הפקה בארסוף, הכל בהתנדבות", סיפר אלון, אביו של דור.

דור זימל ז"ל, צילום: רשתות חברתיות

היום (ראשון) נפטר דור בבית החולים גליל בנהריה, אחרי שנאבק על חייו במשך חמישה ימים.  הוא נפצע באורח אנוש בירי הכטב"ם בערב אלערמשה בשבוע שעבר, ומאז היה מאושפז במחלקת טיפול נמרץ. הוא נפטר ארוס לבת זוגו שיר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר