גם בליל הסדר: מועצת גוש עציון מחבקת את משפחות החטופים

לקראת חג הפסח הקרוב, תושבי מועצת גוש עציון יחגגו את ליל הסדר עם כיסא ריק שעליו תמונה של אחד מ-133 החטופים. ראש המועצה ירון רוזנטל: "גם בליל הסדר ובסעודה המשפחתית עלינו לזכור את כל חטופינו שנמצאים בשבי של אויב אכזר".

"בליל הסדר אנחנו זוכרים את כל חטופינו". צילום: דוברות גוש עציון

לקראת חג הפסח ובכל שנה, הרשויות המקומיות מתכוננות לימי החג במגוון דרכים כמו ניקיון יסודי של המרחב הציבורי, פינוי אשפה, חלוקת סלי מזון ועוד. השנה החליטו במועצת גוש עציון לצאת במיזם להעלאת המודעות ותמיכה במשפחות החטופים, ולהדגיש את המסר שבגוש עציון לא שוכחים את החטופים המוחזקים ברצועת עזה.

תושבי מועצת גוש עציון יחגגו את ליל הסדר עם כיסא ריק, צילום: דוברות גוש עציון

מועצת גוש עציון ביקשה מכל תושבי המועצה להשאיר כיסא ריק בשולחן הסדר ועליו פוסטר שהדפיסה. על הכרזה מופיע פסוק מה"הלל" שנקרא בהגדה של פסח - "מִן הַמֵּצַר קָרָאתִי יָּהּ עָנָנִי בַמֶּרְחָב יָהּ" ומתחתיו תמונה של אחד מ-133 החטופים. כל משפחה מוזמנת להציב את הכרזה על הכיסא הריק ובכל בית בגוש עציון יזכרו ויתפללו למען שובם במהרה של החטופים כולם.

ראש מועצת גוש עציון ירון רוזנטל אמר: "בליל הסדר אנחנו זוכרים את כל חטופינו הנמצאים בשבי של אויב אכזר. בערב בו אנו חוגגים את חירותו של עם ישראל, חובה עלינו להתפלל למען חירותם של בנינו ובנותינו שבשבי ולחזק את חיילי צה"ל שנלחמים על העם והארץ. 

''באופן אישי, היה לי קל יותר כשנלחמתי בחזית על מנת להשיב את החטופים, מאשר עכשיו, כשאני בעורף. הלב של כל תושבי גוש עציון יוצא אליהם, אנחנו מייחלים לראות אותם כבר בבית", הוסיף רוזנטל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר