ארזתם כבר? פרטנר וביטוח ישיר משיקים: ביטוח נסיעות חינם ל-5 ימים

לפני שאתם טסים - קבלו חבילת תקשורת וביטוח משותפות לחו"ל • מנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר: "כחלק מסתכלות רחבה, אנו משיקים הצעה משולבת המאפשרת ללקוחותינו לנסוע בראש שקט, בנוחות ובמחיר אטרקטיבי"

מטוס (אילוסטרציה). צילום: GettyImages

לקראת עונת הטיסות שתחל בפסח, קבוצת התקשורת פרטנר וביטוח ישיר משיקות היום (רביעי) שיתוף פעולה, כאשר במסגרתו לקוחות שירכשו חבילת תקשורת לחו"ל, יקבלו חמישה ימי ביטוח נסיעות חינם. עם רכישת החבילה באתר, הלקוח יקבל קישור ייעודי לאתר של ביטוח ישיר, לצורך הפעלת הביטוח.

בפרטנר מוסרים כי לחברה הסכמים עם מספר רב של מפעילות בינלאומיות, מה שמאפשר קליטה וקבלת שירות באזורים נרחבים. הודות להסכמים אלה, הלקוחות יכולים להמשיך ולגלוש בחו"ל בטכנולוגיית 5G.

פרטנר וביטוח ישיר מציעים: ביטוח חינם לחמישה ימים לרוכשי ביטוח נסיעה לחו"ל, צילום: GettyImages

כמו כן, חבילה דרך פרטנר מאפשרת להמשיך ולשמור על המספר הישראלי ולבצע שיחות קוליות באיכות גבוהה. במיוחד בימים אלו חשוב לשמור על קשר עם הבית, להיות בזמינות גבוהה בכל רגע נתון ולא להסתמך על WiFi.

אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר: "כחלק מהסתכלות רחבה על צרכי הלקוחות שלנו, אנו משיקים הצעה משולבת, המאפשרת ללקוחותינו לנסוע בראש שקט ולסגור שני שירותים הדרושים לטיסה לחו"ל, בנוחות, מהירות ומחיר אטרקטיבי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר