בשווי חמישה מיליון שקלים: חיילים בודדים ונזקקים יקבלו תווי קניה לחג

סגלי התש יעבירו את התווים לחיילים וגם ללוחמים שמשרתים בעזה כדי שאלו ישמשו אותם עם יציאתם לריענון.

חיילים בודדים יקבלו תווי קניה לחג. צילום: גיא יחיאלי

לקראת פסח ובצל תקופת המלחמה, תעניק הקרן לידידות, באמצעות 'האגודה למען החייל' ואכ״א, תווי קנייה -  בשווי של כחמישה מיליון שקלים למעל עשרת אלפים חיילים בודדים וחיילים אשר זכאים לסיוע כלכלי.

התווים על סך 500 שקלים לכל חייל נועדו לסיוע לחיילים ולבני משפחותיהם לקראת החג, במיוחד בתקופת המלחמה שמציבה לחיילים הבודדים וזכאי הסיוע הכלכלי אתגרים נוספים.
 
התווים יכולים לשמש לרכישת מזון, הלבשה, הנעלה, ספורט, מוצרי חשמל ועוד, וזאת בהתאם לצרכיהם. את התו הייעודי יוכלו החיילים לממש בסניפי ובאתר רשת "שופרסל", ובלמעלה מ-100 חנויות ואתרי אונליין נוספים. כמו כן ניתן יהיה לממש את התווים גם ברשת "כוורת" הפרוסה בכל בסיסי צה"ל. סגלי התש יעבירו את התווים גם ללוחמים שמשרתים בעזה כדי שאלו ישמשו אותם עם יציאתם לריענון.

 
נשיאת הקרן לידידות יעל אקשטיין: "רבים מהחיילים שבימים אלה עסוקים בלהגן על כולנו, צריכים בעצמם סיוע. בכל שנה, אנו בקרן לידידות גאים לשתף פעולה לקראת פסח עם עבודת הקודש שעושה האגודה למען החייל בסיוע לחיילים בודדים ואחרים עם תווים לקראת החג. השנה, הסיוע לחיילים מקבל מבחינתנו משמעות עוד יותר גדולה. חשוב שאף חייל לא יישאר בלי עזרה ובלי היכולת לממן עבורו את מה שהוא צריך לקראת פסח. אנו מודים לתורמים שלנו ברחבי העולם שמאפשרים לנו לתת את הסיוע הזה".

חיילים ברצועת עזה (ארכיון), צילום: דובר צה"ל


 
יו״ר האגודה למען החייל האלוף (במיל׳) יורם יאיר (ייה): ״בימים אלה יותר מתמיד האגודה למען החייל, מממשת מחויבותה לסייע ולתמוך בחיילי צה״ל. אנו פועלים בכל הגזרות כדי לעזור ולהקל ככל הניתן על חיילי צה״ל ובמיוחד החיילים הבודדים בהתמודדותם המורכבת בתקופה זו. הקרן לידידות היא שותפה נאמנה ומשמעותית לפעילות זו ואין מילים להביא את הערכתנו ותודתנו לה''.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר