עינב צנגאוקר: "נתניהו בגללך נשים נאנסות בשבי עכשיו" // השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

משפחות חטופים מחוץ לקריה: "נתניהו, בגללך נשים נאנסות בשבי"

בהצהרה פנו המשפחות לדרג המדיני וביקשו: "צאו ותגידו לציבור את האמת" • יפעת קלדרון: "העסקה שתהיה אולי בקרוב, אולי בעוד כמה חודשים, היא עסקה שיכולנו לעשות כבר לפני חודשיים"

"נתניהו פועל בנושא משפחות החטופים משיקולים פוליטיים אישיים, ומטרפד עסקה", כך אמרה הערב (מוצ"ש) עינב צנגאוקר, אמו של מתן החטוף בעזה, בהצהרת משפחות חטופים מחוץ לקריה בתל אביב.

הצהרת משפחות חטופים מול הקריה בת״א (ארכיון), צילום: קוקו

עוד הוסיפה: "נתניהו, אתה אחראי להשארת החטופים בעזה. בגללך, נשים ישראליות נאסות עכשיו בעזה. בגללך גברים ישראלים עוברים עינויים. בגללך נרצחים חטופים בשבי. הם יכלו כבר להיות בבית. אבל אתה טרפדת את העסקה".

"המשא ומתן שוב תקוע, והחטופים כבר חצי שנה מופקרים להתעללות ומוות. אנחנו פונים לדרג המקצועי, לראש השב"כ, ראש המוסד וראש צוות המשא ומתן. אם אתם רואים שנתניהו מטרפד שוב ושוב את העסקה משיקולים אישיים ופוליטיים, צאו ותגידו לציבור את האמת. אנחנו צריכים לדעת מה קורה".

הצהרת משפחות חטופים מול הקריה בת״א (ארכיון), צילום: קוקו

יפעת קלדרון, בת דודו של עופר קלדרון אמרה: "גורמים בתוך צוות המשא ומתו אמרו במפורש שנתניהו מטרפד את העסקה, בדיוק כפי שאנחנו צועקים שוב ושוב. האווירה היא כל הזמן ששם למעלה לא רוצים. חווינו חוסר קשב לקבלת רעיונות והצעות. בלי נתניהו הסבירות לעסקה הייתה גבוהה יותר וברור שבשלב הזה לא מתקיים מו"מ".

עוד הוסיפה: "שוב ושוב, הצוות מקבל מנדט ביום, ואז ראש הממשלה עושה שיחות טלפון בלילה ולא מאשר את זה, עוקף ככה גם את ראשי הצוות וגם את קבינט המלחמה. העסקה שתהיה אולי בקרוב, אולי בעוד כמה חודשים, היא עסקה שיכולנו לעשות כבר לפני חודשיים. החטופים הולכים ומתים, הולכים ונגמרים, הזמן פשוט אזל". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו