השרים סמוטריץ' ורגב התקבלו בקריאות "בוז" ו"בושה" במהלך כנס באילת | תיעוד

שר האוצר ושרת התחבורה הגיע לראיונות במהלך ועידת מרכז הנדלן אילת • למרות הקריאות המשיגו השניים לומר מספר דברים, אולם האנשים במקום המשיכו בקריאות - והם עזבו את המקום

קריאות בוז: זו קבלת הפנים של מירי רגב בוועידת הנדל"ן באילת

במהלך כנס הנדל"ן היום (רביעי), הגיעו השרים מירי רגב ובצלאל סמוטריץ' לראיונות אחד על אחד. לאחר שהקהל לא הניח להם לדבר, השניים ירדו מהבמה. 

קריאות בוז נגד שר האוצר סמוטריץ' בכנס הנדל"ן באילת // אודי פורטל

בראיון של השרה מירי רגב, רבים מהקהל צעקו "בושה" ו"בוז" ללא הפסקה. היא פנתה אל הקהל "לאלה שכנראה לא למדו כלום לפני השבעה באוקטובר וממשיכים באותו שיח מפלג ומסית. אני מצפה מהחברה הישראלית להפסיק עם השיח המסית והמפלג". גם היא ירדה בלית ברירה מהבמה ועזבה את המקום. 

שר האוצר הגיע לראיון אחד על אחד. עוד לפני שהראיון החל הקהל התחיל בקריאות "בוז". "אני באמת לא אגרר איתכם לשיח הזה. אם לא נשנה את האווירה ברגע זה אני קם והולך", אמר השר וקהל הריע בתגובה והמשיך בצעקות נגדו. לאחר בקשת ההפקה הוא חזר, לא לפני שגם הקהל התבקש להיות בשקט.

מלשכתו של סמוטריץ' נמסר בתגובה: "בתחילת הראיון, כמה מפגינים ניסו להפריע לקיום הראיון עם שר האוצר בזמן שסיפר על מפגש עם משפחות השכול. השר סמוטריץ׳ אמר כי אם לא יפסק השיח המפלג הוא יקום ויעזוב את האולם וכך עשה. לבקשת מארגני הכנס שהתנצלו על ההפרעות של מיעוט קטן מהמשתתפים, חזר השר סמוטריץ׳ לאולם והשלים ללא כל הפרעות את הראיון בנושאי המדיניות הכלכלית והנדל״ן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר