רוכב אופנוע כבן 20 נהרג מפגיעת רכב סמוך למחלף נשרים

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום ומצאו אותו ללא סימני חיים, עם חבלה רב מערכתית • לבית החולים פונתה אישה בת 27 במצב בינוני, עם חבלה באגן, ופצוע נוסף במצב קל • בוחני תנועה הגיעו לזירה ואוספים ממצאים במסגרת חקירת נסיבות התאונה

זירת התאונה, היום. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונת דרכים קטלנית ליד רמלה: רוכב אופנוע כבן 20 נהרג לאחר שנפגע מרכב בכביש 44, בסמוך למחלף נשרים. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום ומצאו אותו ללא סימני חיים, עם חבלה רב מערכתית, וקבעו את מותו במקום. הם מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שמיר-אסף הרופא, אישה כבת 27 במצב בינוני, עם חבלה באגן, ופצוע נוסף במצב קל.

רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נהרג בתאונת דרכים בכביש 66 (ארכיון) // תיעוד מבצעי מד"א

פרמדיקים של מד"א ,שיר חבר ואראל קרנר, וחובש רפואת חירום במד"א מנדי אמיתי, סיפרו: "ראינו את רוכב האופנוע שוכב במרחק רב מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אך הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. בנוסף, הענקנו טיפול ל-2 פצועים שהיו ברכב ופינינו אותם לבי"ח".

המשטרה פתחה כעת בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר