"סליחה שנחטפתי": החטופים ששוחררו משבי חמאס זועמים על אמירתה המקוממת של שרה נתניהו "הם לא אמרו תודה"

בשיחה סגורה, שנועדה לרתום את אשת ראש הממשלה למאבק למאבק להשבת החטופים, דלפו דבריה: "ראית כמה חטופים שחררנו? הם אפילו לא אמרו תודה" • חטופים ששוחררו מהשבי זעמו על דבריה של שרה נתניהו וכתבו בחשובונותיהם ברשתות החברתיות: "סליחה שנחטפתי", "בפעם הבאה אממן לעצמי את החופשה בעזה" ועוד • מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "שקרים והמצאות מופרכות"

"הם אפילו לא אמרו ודה": אמירתה המכעיסה של אשת ראש הממשלה. צילום: חיים גולדברג/פלאש90

"הם אפילו לא אמרו תודה": בצל זעמן של משפחות החטופים על היעדרה של עסקה להשבת יקיריהן, דלפה , היום (חמישי) הקלטתה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. בשיחה סגורה, שנערכה על מנת לרתום את אשת ראש הממשלה למאמץ משפחות החטופים, היא אמרה: "ראית כמה חטופים החזרנו? אפילו תודה לא אמרו לנו". כך, פורסם לראשונה ב"חדשות 12". זאת ועוד, נודע כי אשת ראש הממשלה התבטאה באופן דומה בשיחות סגורות נוספות אותן היא קיימה.

"פים הבאה אממן לעצמי את החופשה בעזה", כך הגיב הנער יגיל יעקוב ששוחרר משבי חמאס לדברי אשת ראש הממשלה, צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

אמנם מלשכת ראש הממשלה נמסר כי אלו "שקרים והמצאות מופרכות", אולם ההקלטה עוררה את זעמן של אלו ששבו מצוק העתים בעזה.החטופים:  ליאם אור, מיה רגב, יגיל יעקב, עלמה אור, גלי טרשצ׳נסקי ואופיר אנג'ל, התייחסו באמצעות פרסומים ברשתות החברתיות מילים חריפות בתגובה. בסטורי שפרסם ליאם, שנשא את הציטוטים של שרה נתניהו הוא , כתב: "סליחה שנחטפתי". הנער יגיל יעקב: "סליחה שנחטפתי, פעם הבאה אממן לעצמי את החופשה בעזה".

"סליחה שנחטפתי", כך הגיב ליאם אור ששוחרר משבי חמאס, צילום: אינסטגרם

גם מאיה רגב, ששוחררה משבי חמאס, ומאז פועלת להשבת יתר חבריה שנותרו בשבי כתבה: "מצטערת שנחטפתי ועוד יותר מצטערת שזה מה שמתעסקים בו במקום להחזיר את האחים ואת האחיות שלי הבייתה":

תגובתה של מיה רגב ששוחררה מהשבי לדברי שרה נתניהו, צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

מוקדם יותר היום, נערכה בכותל תפילת "שמע" בסיום צום תענית אסתר להשבת החטופים ולשלום. אשת ראש הממשלה נכחה בה אך נמנעה מלהגיב לשאלות הכתבים בנושא. אולם, נערכה במקום גם מחאה להשבת החטופים בעודה של שרה נתניהו ביציע הכבוד.

מטה משפחות החטופים נמסר בעקבות אמירתה המחפירה של שרה נתניהו: "אנו פונים אליה כמו שהיה לך חלק בעסקה הקודמת, אנו מצפים ומבקשים ממך לקדם את שחרור כל החטופים שעוד נותרו מאחור, עם ישראל יודה לך".

מארגון דורשינוי נמסר "ליאם אור, אל תבקש סליחה. אנחנו אלה שצריכים לבקש סליחה. בפני החטופים והמשפחות שלהם, שזה היחס לו אתם זוכים ממדינת ישראל. ממשלה ששונאת את האזרחים שלה, שחייבת ללכת הביתה"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר